Sinds een paar weken is mijn kijklijst leeg! Programma's zijn NIET OPNIEUW toe te voegen. Zowel app als via browser. Dàt is het probleem.
Ik kijk altijd vaste Programma's via mijn kijklijst en baal hiervan als een stekker.
Gaat Ziggo dit nu oplossen? Anders wens ik gecompenseerd te worden aangezien mijn zorgeloos kijkplezier verruïneerd is terwijl ik goed geld betaal.
Jullie vragen om voorbeelden van deze storing, bij deze dus.
Verdrietige kijklijstkijker
(met afkickverschijnselen)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het werkt weer!
Ik ben ontzettend blij!!
Ik kan programma's toevoegen, verwijderen èn opnieuw toevoegen zonder problemen. Thank you...!
Ja voor sommige autisten zoals ik is het gewoon een heel fijne functie en routine die ik eigenlijk niet kan missen, dus waardeer het zeer.
Groet,
Blije kijklijstkijker 😀
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een nieuw topic aanmaken versneld de oplossing echt niet, en maakt het alleen maar onoverzichtelijk.
Je hebt al gereageerd in anderen topics over dit onderwerp.
En compensatie voor een kijklijst die niet helemaal lekker werkt??
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hey @Daniëlle dit is voor jou een zeer onwenselijke situatie, begrijp ik, en natuurlijk is het ook onhandig als je kijklijst het niet doet. Dit probleem is bij ons bekend en in onderzoek, op dit moment zijn er geen voorbeelden meer nodig. Helaas heb ik geen concrete datum waarop dit probleem opgelost zal zijn, sorry voor dit ongemak!
Het werkt weer!
Ik ben ontzettend blij!!
Ik kan programma's toevoegen, verwijderen èn opnieuw toevoegen zonder problemen. Thank you...!
Ja voor sommige autisten zoals ik is het gewoon een heel fijne functie en routine die ik eigenlijk niet kan missen, dus waardeer het zeer.
Groet,
Blije kijklijstkijker 😀
Is dat zo raar? Mijn kijklijst werkt al maanden nuet. Ik betaal ook voor deze functie. Via messenger word ik hierheen gestuurd maar hier krijg ik ook geen antwoorden.
Hi @Claudia101! Ah wat sip dat jij hier ook nog steeds last van hebt 😞 Dit probleem is nog steeds in onderzoek.. Dus het kan kloppen dat het nog niet helemaal vlekkeloos werkt. Het ligt wel bij de juiste afdeling en zij zijn er mee bezig. Ik heb op dit moment nog geen oplossing helaas!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.