1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Daniëlle

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Kijklijst werkt niet meer! :(

@Alex 

Sinds een paar weken is mijn kijklijst leeg! Programma's zijn NIET OPNIEUW toe te voegen. Zowel app als via browser. Dàt is het probleem.

Ik kijk altijd vaste Programma's via mijn kijklijst en baal hiervan als een stekker.

 

Gaat Ziggo dit nu oplossen? Anders wens ik gecompenseerd te worden aangezien mijn zorgeloos kijkplezier verruïneerd is terwijl ik goed geld betaal.

 

Jullie vragen om voorbeelden van deze storing, bij deze dus.

 

Verdrietige kijklijstkijker 

(met afkickverschijnselen)

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Daniëlle
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Het werkt weer!

Ik ben ontzettend blij!!

 

Ik kan programma's toevoegen, verwijderen èn opnieuw toevoegen zonder problemen. Thank you...!

 

Ja voor sommige autisten zoals ik is het gewoon een heel fijne functie en routine die ik eigenlijk niet kan missen, dus waardeer het zeer. 

 

Groet,

Blije kijklijstkijker 😀 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16903Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8042Likes

Een nieuw topic aanmaken versneld de oplossing echt niet, en maakt het alleen maar onoverzichtelijk.

 

Je hebt al gereageerd in anderen topics over dit onderwerp.

En compensatie voor een kijklijst die niet helemaal lekker werkt??

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78819Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23552Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1496Posts
  • 155Oplossingen
  • 723Likes

Hey @Daniëlle dit is voor jou een zeer onwenselijke situatie, begrijp ik, en natuurlijk is het ook onhandig als je kijklijst het niet doet. Dit probleem is bij ons bekend en in onderzoek, op dit moment zijn er geen voorbeelden meer nodig. Helaas heb ik geen concrete datum waarop dit probleem opgelost zal zijn, sorry voor dit ongemak! 
 

Daniëlle
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Het werkt weer!

Ik ben ontzettend blij!!

 

Ik kan programma's toevoegen, verwijderen èn opnieuw toevoegen zonder problemen. Thank you...!

 

Ja voor sommige autisten zoals ik is het gewoon een heel fijne functie en routine die ik eigenlijk niet kan missen, dus waardeer het zeer. 

 

Groet,

Blije kijklijstkijker 😀 

Claudia101

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Is dat zo raar? Mijn kijklijst werkt al maanden nuet. Ik betaal ook voor deze functie. Via messenger word ik hierheen gestuurd maar hier krijg ik ook geen antwoorden.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2872Posts
  • 306Oplossingen
  • 1386Likes

Hi @Claudia101! Ah wat sip dat jij hier ook nog steeds last van hebt 😞 Dit probleem is nog steeds in onderzoek.. Dus het kan kloppen dat het nog niet helemaal vlekkeloos werkt. Het ligt wel bij de juiste afdeling en zij zijn er mee bezig. Ik heb op dit moment nog geen oplossing helaas!