Johanvdorp1967

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go geeft foutmelding

Ik krijg op de internet verbinding via de tv een foutmelding van tijdinstelling waardoor ik niet de mogelijkheid krijg in te loggen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Johanvdorp1967, welkom op de Ziggo Community!

 

Kijk je via een app op je tv of via de browser? In dat laatste geval klopt de foutmelding helaas. We ondersteunen Ziggo GO via een TV-browser niet. Ik raad aan om te checken of het lukt om de app te installeren of een Chromecast te gebruiken.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Kun je in de instellingen van je TV zien of de tijd goed staat?

Johanvdorp1967
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De tijd staat goed 

 

Johanvdorp1967
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, de tijd staat goed, ik krijg als ik Ziggo go op de browser invoer niet de mogelijkheid in te loggen, hij opende wel de startpagina

.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Welke TV precies heb je met welke systeemsoftware?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Johanvdorp1967, welkom op de Ziggo Community!

 

Kijk je via een app op je tv of via de browser? In dat laatste geval klopt de foutmelding helaas. We ondersteunen Ziggo GO via een TV-browser niet. Ik raad aan om te checken of het lukt om de app te installeren of een Chromecast te gebruiken.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

welk merk type tv heb je?

Uitgelicht topic