Ik heb sinds kort next mini aangeschaft en kan via Ziggo Go tv kijken. Nu heb ik aan mijn Sony TV type KD-55XH9299 mijn Sonos Beam etc gekoppeld. Als ik Netflix gebruik of Spotify dan heb ik normale geluidssterkte! Als ik naar Ziggo Go ga dan dempt mijn geluidssterkte en moet ik de volume heel hoog zetten. Tevens kan ik niet kiezen voor tv speaker en neemt het audiosysteem het steeds over! Ik heb Sonos gebeld, Ziggo zojuist en ben bij Expert winkel geweest! Wat gaat hier niet goed en hoe is dit op te lossen?
Ik verneem graag.
gr Jos
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste @Teun ik heb toch een aantal instellingen op de Sony TV anders kunnen instellen en het werkt inmiddels.
Dus Sonos toch compatible met Sony
Dank en sluit af.
MvG Jos
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen @Jos Otten en welkom bij de Ziggo Community!
Vreemd dat de geluidssterkte dempt wanneer je Ziggo Go gebruikt op je Sony TV. Ook de keuze voor audiosysteem zou mogelijk moeten zijn.
Wellicht dat @Teun zijn visie hierover wil delen?
Beste Dennis,
Dank voor je reactie. Ik wacht het berich van @Teun graag af. Ik zag dat er namelijk meer issues zijn met dit fenomeen. Ik hoop dat hier een oplossing voor is. Zodra ik de HMDI kabel van de next mini loskoppel van de tv dan krijg ik weer toegang tot de TV speakers en heb ik normaal geluid vanuit de TV.
Hallo @Jos Otten . Vervelend probleem. Het klopt wat je zegt dat als je de HDMI kabel er uit haalt dat je tv speaker weer werkt. Das normaal. Heb je al gekeken in je Sonos app bij geluids instellingen dan kijken dolby atmos. ? Misschien zit daar je probleem. Tv wel bij goede winkel gekocht! Zelf 33 jaar gewerkt. Teun.
Hallo @Teun
Ik ga kijken in de Sonos App.
De TV heb ik overgenomen van de vorige eigenaar en deze is vrij recent. Ik zal vragen waar hij deze heeft gekocht mocht Sonos niet het probleem zijn.
Dankjewel weer.
Jos
Beste @Teun waar staat deze geluidsinstelling mogelijkheid.
Ik heb alles afgezocht maar kom niet bij deze keuze mogelijkheid.
Zojuist alles gereset!
Ik hoor graag.
Beste @Teun ik heb toch een aantal instellingen op de Sony TV anders kunnen instellen en het werkt inmiddels.
Dus Sonos toch compatible met Sony
Dank en sluit af.
MvG Jos
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.