Ik kijk TV op mijn laptop, W10 met de Ziggo Go app. Mijn kijklijst werkt goed alleen kan ik 1 specifiek programma maar niet toevoegen. De klantenservice van Ziggo had er weer eens geen antwoord op, stelletje klunzen en afzeikers.
In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.
Ik kon geen van mijn favoriete programmas meer toevoegen aan de kijklijst. De oplossing was voor mij eenvoudig maar niet gebruiksvriendelijk: Alle items uit de kijklijst weggegegooid en daarna kon ik alle programmas weer toevoegen.
Hi @BrownSoftie,
Je laatste zin snap ik volledig, het is ook erg verwarrend. Grofweg zijn er op dit moment twee scenario's:
A: Programma's die alleen jij niet op je kijklijst kunt zetten, maar anderen (vaak) wel. Dit lijkt mis te gaan als je het programma in het verleden ook al op de kijklijst hebt gehad en dus is het moeilijk reproduceerbaar. Dit probleem speelt inderdaad al erg lang.
B: Programma's die door niemand op de kijklijst kunnen worden gezet. Dit gebeurt als het om een aflevering van een serie gaat, en er is in de afgelopen 7 dagen geen andere aflevering geweest. Meest voorkomende voorbeeld daarvan is een eerste aflevering van een nieuw seizoen.
Jouw nieuwe voorbeeld lijkt onder scenario A te vallen, want het lukt mij wel dit programma toe te voegen. Ik ga het uiteraard hoe dan ook doorzetten, sorry dat je hier al zo lang hinder van ondervindt. Test voor de zekerheid ook nog even of het wel op een andere manier lukt, bijvoorbeeld in je screenshot via de 3 puntjes bij de andere aflevering.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Alex dit is toch wel vreemd. Bij mij werkt het toevoegen weer na het legen van de lijst. Alleen toekomstige programma's kan ik nog niet toevoegen. Blijkbaar zijn er ook mensen die na het legen van de lijst nog steeds niets kunnen toevoegen.
Inderdaad heel gek, @Ankover - Tot dusver leek deze workaround voor alle melders hier te werken, wat doet vermoeden dat de 'grote' storing tussendoor hier nog parten in speelt. Mogelijk zijn bijv. programma's die ten tijde van die storing toegevoegd werden, nu helemaal niet toe te voegen (dus ook niet met de workaround). Het blijft erg chaotisch (en vooral kwalijk) dat er nog steeds dusdanige problemen zijn. Ik heb helaas ook geen nieuwe update hierover te melden.
Ik kan ook geen programma in mijn kijklijst krijgen. Krijg wel het vinkje maar het gaat niet naar de kijklijst. Heel soms lukt het maar na een paar dagen is mijn kijklijst weer leeg. Dit speelt al maanden. Heb inmiddels een nieuwe modem en nieuwe mediabox. Alles al een paar keer terug gezet naar de fabrieksinstelling. Ik heb dit op tv, desktop en tablet.
Zolangzamerhand is het zeer irritant, programma's mis ik.
Toen ik mijn nieuwe mediabox installeerde was is blij want in het opstartscherm stond u kunt alle programma's in een kijklijst zetten waardoor u nooit meer iets mist, nou ik mis dus van alles.
Klantenservice weet niet eens dat er een kijklijst bestaat en van de week kreeg ik de mededeling dat ik hier maar moest gaan kijken. Maar als ik hier kijk schiet het ook niet op.
Ik wil mijn kijklijst gebruiken, ik betaal voor een functie die niet werkt.
@Claudia101 Ik kan begrijpen dat je niet het hele draadje hebt gelezen maar anyway het ligt aan Ziggo en niet aan jouw apparatuur. Ik begrijp dat je in het verleden ook de kijklijst gebruikte. Bij velen werkt het zo als snelle/tijdelijke oplossing: maak handmatig de kijkljst helemaal leeg, daarna kan je weer programma's gaan toevoegen. Ik weet uiteraard niet of er nog iets in je kijklijst staat maar goed.
Helaas niet. Mijn lijst word zelfs regelmatig leeggemaakt terwijl ik dit niet doe.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.