Ik kijk TV op mijn laptop, W10 met de Ziggo Go app. Mijn kijklijst werkt goed alleen kan ik 1 specifiek programma maar niet toevoegen. De klantenservice van Ziggo had er weer eens geen antwoord op, stelletje klunzen en afzeikers.
In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.
Ik kon geen van mijn favoriete programmas meer toevoegen aan de kijklijst. De oplossing was voor mij eenvoudig maar niet gebruiksvriendelijk: Alle items uit de kijklijst weggegegooid en daarna kon ik alle programmas weer toevoegen.
Hi @BrownSoftie,
Je laatste zin snap ik volledig, het is ook erg verwarrend. Grofweg zijn er op dit moment twee scenario's:
A: Programma's die alleen jij niet op je kijklijst kunt zetten, maar anderen (vaak) wel. Dit lijkt mis te gaan als je het programma in het verleden ook al op de kijklijst hebt gehad en dus is het moeilijk reproduceerbaar. Dit probleem speelt inderdaad al erg lang.
B: Programma's die door niemand op de kijklijst kunnen worden gezet. Dit gebeurt als het om een aflevering van een serie gaat, en er is in de afgelopen 7 dagen geen andere aflevering geweest. Meest voorkomende voorbeeld daarvan is een eerste aflevering van een nieuw seizoen.
Jouw nieuwe voorbeeld lijkt onder scenario A te vallen, want het lukt mij wel dit programma toe te voegen. Ik ga het uiteraard hoe dan ook doorzetten, sorry dat je hier al zo lang hinder van ondervindt. Test voor de zekerheid ook nog even of het wel op een andere manier lukt, bijvoorbeeld in je screenshot via de 3 puntjes bij de andere aflevering.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het spijt me, ik kan nog steeds niets aan mijn kijklijst toevoegen behalve dan een programma dat ik niet wil zien.
en nu lukt het wel .....
Ik heb wel een donkerbruin vermoeden dat er niet werkelijk iets is verbeterd maar dat terug gegaan naar de vorige situatie zodat o.a. het probleem van automatische verwijdering na een loze periode van 7 dagen en het daarna niet terug kunnen plaatsen is blijven bestaan.
Heel mooi, maar niet voor mij. Programma's die een paar weken plots uit mijn kijklijst zijn verdwenen, zijn nog steeds niet opnieuw toe te voegen.
Nadat ik mijn oude profiel heb verwijdert en een nieuw profiel heb aangemaakt lukt het wel om programma's toe te voegen .... en dit keer blijven ze staan ... al heb ik nog wel zo mijn twijfels voor als de 7 dagen weer voorbij zijn.
We w8 af .... tot zover lijkt het (gelukkig) goed te gaan.
Super! Al 2 dagen lukt het. Hopelijk gaat het nu naar behoren werken.
Zoals ik al vreesde verdwijnen er nog steeds programma's als er binnen 7 dagen geen nieuwe aflevering is. In dit geval gaat het om Witse uitgezonden op de Belg, laatste uitzending was een week geleden op vrijdagmiddag, een volgende aflevering komt a.s. maandag maar nu is het verdwenen uit de kijklijst en ook niet meer toe te voegen.
Ik heb ook mijn profiel verwijderd in de Next Mini als ook in Ziggo Go app.
Een nieuw profiel aangemaakt en programma's toevoegen aan de kijklijst werkt weer.
Ik ga het de komende dagen in de gaten houden om te zien of het goed blijft werken.
Wordt vervolgd.
Een ander probleem wat ik heb ervaren is het niet kunnen toevoegen van toekomstige series. Dus series die nog geen programma beschikbaar hebben om terug te kijken, maar wel de komende 7 dagen uitzending hebben. Misschien geldt dit ook voor jouw ervaring. Ik heb Witse net nog kunnen toevoegen, deze is dus niet zichtbaar, maar ik ben benieuwd of deze op maandag getoond wordt in de kijklijst.
Het typische is dat een film die nog uitgezonden moet worden wel is toe te voegen en wordt getoond in de kijklijst. Overigens lijkt de "update" in de achtergrond te zijn geweest, aangezien ik nog steeds dezelfde app versie op mijn Philips Android TV heb (5.11.9508)
@StephanW Het ligt niet aan wat jij op je eigen apparaat hebt, maar aan de krochten van Ziggo zelf.
Ik ervaar helaas nog problemen met het toevoegen. Mijn vorige lijst was verdwenen. Ik heb 1 programma kunnen toevoegen. Verder lukt het niet. Via de app, chromecast en via de website geprobeerd. Geen van allen lukt het. Hij staat ook aan op mijn profiel. Ik wist eerst niet dat er problemen mee waren. Totdat ik op X geattendeerd werd. Misschien moet er nog naar gekeken worden. Bedankt.
Hi @StephanW - Dat 'gedrag' herkennen we inderdaad en hopen we in de toekomst op te lossen; afleveringen van programma's waarvan in de afgelopen 7 dagen geen uitzending is geweest, zijn niet zichtbaar in de kijklijst. Zie ook scenario B in deze uitgelichte reactie.
@Lintar - Erg gek dat het niet lukt! Er zijn nog steeds issues bekend, waarbij het soms niet lukt bepaalde programma's toe te voegen (zie o.a. [deze reactie]), maar slechts 1 programma is wel heel weinig. Kun je aangeven wat er gebeurt bij alle andere programma's? Krijg je bijv. ergens wel of juist niet een melding te zien?
Welk programma? Tot nu toe gaat het bij mij ook goed, dus benieuwd of ik dat specifieke programma wel op de kijklijst kan zetten.
De combinatie van scenario A en B is het meest irritante.
Een vervolgserie er niet op kunnen zetten omdat tussen de afleveringen van series meer dan 7 dagen zit. Of een gemiste serie die een paar maand later opnieuw wordt uitgezonden.
En dat gebeurt nogal eens.
Inmiddels al dik 2 jaar steeds opnieuw kijklijst helemaal leegmaken om een vervolgserie of eerder gemiste serie er weer op te zetten. Onbegrijpelijk.
Issues opgelost? Echt niet!
Bv Oak Island is niet wederom toe te voegen. Volgens mij, alles wat in mijn kijklijst stond is niet opnieuw toe te voegen. Oftewel: AL mijn favoriete programma's.
Ben nog steeds echt niet blij.
Gr,
Verdrietige kijklijstkijker
Zelfde hier, je zou zeggen dat ieders kijklijst helemaal 'leeggeveegd' zou zijn met de laatste update. Maar helaas is dat niet het geval, ook de programma's welke door de update verwijderd zijn kunnen niet meer worden toegevoegd. Eigenlijk zijn we alleen maar achteruit geboerd..
Zelfde hier. Hebbt eigenlijk na bijna een jaar wel opgegeven en neem nu alles op.
Voor de mensen die nu niets aan de lijst kunnen toevoegen: hebben jullie al geprobeerd de hele lijst leeg te maken en de programma's toe te voegen? Dat werkt tot nu toe goed. Blijft natuurlijk onhandig, maar beter dan niets.
Dat alles leeghalen had Ziggo eigenlijk grotendeels gedaan. Heb nog één film handmatig verwijderd met de verwachting dat alles weer kon worden toegevoegd, lijst was immers leeg. Maar ik kan nu de series die Ziggo verwijderd heeft met hun update ook niet meer toevoegen.
@Peter123446 Er zijn twee updates geweest. De eerste was een ramp en dat hebben ze later weer teruggedraaid. Dus als er nog 1 film in jouw kijklijst stond kan je nu nog steeds niks meer toevoegen. Dus wie weet, als je nu alles er uit gooit dan kan je weer toevoegen. Succes. Maar het blijft een ramp.
Ja met als gevolg dat ik alles permanent kwijt ben, wou echt dat ik dat niet gedaan had.
Ben tot de conclusie gekomen dat een programma niet OPNIEUW toegevoegd kan worden.
Oftewel: al mijn favoriete programma's niet.
Groet,
Gefrustreerde lege kijklijstkijker
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.