Op de iPad kan ik vaak programma's niet doorspoelen op de iPad, terwijl ik precies hetzelfde programma wel kan doorspoelen in de Ziggo Go app op mijn Android telefoon. Zie foto als voorbeeld.
Iemand hetzelfde probleem of misschien een oplossing?
Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.
Hi @Wocli,
Scherp opgemerkt! Het lijkt erop dat de reclame-markeringen niet werken op iOS apparaten op enkele kanalen zoals SBS en Net 5. Als die niet worden herkend, werkt het doorspoelen inderdaad ook niet. Je bent niet de enige die het ervaart, voor zover ik kan zien lijkt het op alle iOS-apparaten te gebeuren bij deze zenders. Ik heb er intern melding van gemaakt!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo en Apple zijn al jaren aan elkaar gewaagd, en wat ik zie op je iphone is dat dit reclame blokken zijn tussen stukken en dit kan met live programma's en gewone programma's uit de EPG niet worden doorgespoeld. Alleen bij een opname van een programma kan je wel doorspoelen.
Je Android telefoon is gewoon mazzel dat dit kan, maar Apple en Ziggo houd zich daar weer strikt aan de richtlijn want anders krijgt Apple nog meer geld van Ziggo.
Hi Dave! Bedankt voor je reactie, alleen heb je het niet helemaal goed gezien. Het is geen reclameblok wat ik probeer door te spoelen, maar Hart van Nederland, dus dat zou je wel moeten kunnen doorspoelen, wat op mijn Android toestel wel kan. Ook als ik het op mijn PC in de browser gebruik, kan ik op dat stuk doorspoelen. Op mijn iPad en iPhone kan het echter niet, wat ik heel vreemd vindt. Ik ben benieuwd of ik de enige ben of dat er nog meer mensen zijn die hetzelfde probleem hebben.
Ik heb nog een foto gemaakt, nu van mijn iPhone (bovenste) en mijn Android toestel (onderste).
Op hetzelfde moment in de uitzending zie je dat op de iPhone de vooruitspoelknop gedisabled is en op het Android toestel niet.
Hi @Wocli,
Scherp opgemerkt! Het lijkt erop dat de reclame-markeringen niet werken op iOS apparaten op enkele kanalen zoals SBS en Net 5. Als die niet worden herkend, werkt het doorspoelen inderdaad ook niet. Je bent niet de enige die het ervaart, voor zover ik kan zien lijkt het op alle iOS-apparaten te gebeuren bij deze zenders. Ik heb er intern melding van gemaakt!
Hi Alex,
Is al bekend of en wanneer het opgelost gaat worden?
Hi @Wocli,
Het gaat zeker opgelost worden, maar wanneer weten we helaas nog niet. Sorry. Zodra ik wel meer weet, laat ik het uiteraard direct weten!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.