Bij mij lijken de problemen ook te zijn begonnen, nadat ik een mediabox next heb besteld ter vervanging van de energieslurpende mediabox xl. (er is dus een wijziging in het account gedaan). Op 2 verschillende goed werkende devices moest ik opeens opnieuw inloggen met het topicprobleem tot gevolg.
Helpdesk van Ziggo komt niet verder dan mij te verwijzen naar deze community. Hoe slecht is dat. Dit is echt beneden alle peil. Ik had Ziggo best wel hoog zitten, omdat ze een hoop zaken redelijk goed geregeld hebben, maar als je dan bij een probleem niet verder komt dan: zoekt u het maar lekker ergens anders uit, dan geeft dit een flinke knauw in die achting. Ziggo GO is gewoon een onderdeel van het abonnement en dan hoor je daar fatsoenlijke support op te geven en mensen niet de deur te wijzen omdat het helpdesk-script dat zegt. Ik ben hier echt pissig over.
Oude username gewijzigd naar een username in emailadres-format. Dit mocht niet baten.
Op mijn android phone krijg ik ook na het klikken op inloggen de melding dat ik geen internetverbinding heb, terwijl daar helemaal niets mis mee is. Ik kan gewoon internetten op diezelfde phone.