Jurrit

Level 5
  • 67Posts
  • 5Oplossingen
  • 43Likes

Kan opeens niet meer inloggen op Ziggo GO (App +Web)

Probeer vandaag 31-12 in te loggen op ziggogo in browser op windows 11 en krijg de foutmelding: "Sign in Failed. Please check your username and try again" . Dit heeft altijd gewerkt. Ik heb geen wachtwoorden ofzo gewijzigd.

 

Volgende zaken werken wel:

- inloggen op mijn ziggo

- ios ziggogo app, die al ingelogd was

- ziggo box mini

- digitale kabel

- Internet

 

Volgende zaken al geprobeerd:

- wachtwoord gewijzigd

- login gewijzigd

 

Beide losse het probleem niet op.

 

Onlangs (1 dag geleden) wel een wijziging doorgevoerd in mijn abonnement, internet omgezet naar 100/20.

 

Hoor graag wat de oplossing is.

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Originele bericht:

Lees meer

Hi allen,

 

Dank voor al jullie meldingen en voorbeelden. Het onderzoek naar dit probleem loopt en we hopen spoedig een update te hebben. Er is op dit moment helaas geen workaround bekend, we zien dat het wijzigen van de gebruikersnaam en wachtwoord het niet oplost.

 

Update dinsdag 16:30 - Er vinden op dit moment herstelacties plaats, waardoor het voor sommige klanten inmiddels weer werkt. We werken verder aan de definitieve oplossing, de verwachting is dat dit morgen voor iedereen is afgerond.

 

Update woensdag 09:30 - Het probleem speelt helaas nog steeds, er wordt hard gewerkt om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.


Update vrijdag 6 januari 10:15


De problemen met het inloggen in Ziggo GO zijn opgelost. 
Ervaar je nog problemen? Wijzig dan je wachtwoord, wacht +- 2 uur en probeer opnieuw in te loggen met je nieuwe gegevens.

 

Niet opgelost? 
Zet in je Community profiel jouw adresgegevens & gebruikersnaam waarmee je inlogt:
Datum & tijdstip laatste wachtwoord wijziging:
Exacte foutmelding die je ziet:
Werkt inloggen in Mijn Ziggo wel met dezelfde gegevens: ja/nee

 

264 Reacties 264
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Waarschijnlijk door de wijziging in je abonnement is je Ziggo Go App even tijdelijk bevroren om de de nieuwe gegevens in te voeren en die te wijzigen naar je nieuwe abonnement, dit kan minimaal 24 uur tot mag 72 uur of langer duren, maar ik zal medewerker inseinen om even kijkje te nemen en of ze dit kunnen doorzetten.

 

Jowi

Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Hier hetzelfde sinds gisteren. Ook ww al gewijzigd, mijn ziggo (en dus ook dit forum) werkt prima maar de app niet. Niet op de apple tv, niet op de ipad, niet op de iphone, niet op windows. Gister helpdesk  gebeld en die kwamrn niet verder dan 'u bent niet de enige, probeer het over een paar dagen nog eens'. WAT?!?

kb1

Level 7
  • 143Posts
  • 5Oplossingen
  • 96Likes

Als je met de klantenservice belt dan hoor je dat er al sinds maandag een storing is waardoor een deel van de gebruikers niet kan aanmelden op ziggogo.tv.

Kijk je bij Storingen dan is er niets aan de hand...

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

Goedemorgen @Jurrit en een warm welkom op de Community,

Nog de beste wensen voor 2023! Ik begrijp uit je bericht dat het jou sinds gisterne niet meer lukt om in te loggen in de Ziggo GO app en op www.ziggogo.tv. We hebben hiervan inmiddels van meer klanten meldingen over ontvangen. Ook in dit topic zie ik enkele gebruikers @kb1 @Jowi met hetzelfde probleem. Ik heb jullie melding doorgegeven als voorbeeld ten behoeve van het hiervoor lopende onderzoek. Zouden jullie willen controleren of jullie in Mijn Ziggo (app+web) ook een foutmelding te zien krijgen?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

@kb1 Ik zie dat jij nog niet je postcode en huisnummer hebt toegevoegd aan je Communityprofiel. Zie je kans dit alsnog te doen? Ik kan jouw melding dan ook doorgegeven zodat dit ook voor jou zo spoedig mogelijk opgelost wordt. 

Jowi

Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

@Paul geen foutcode, alleen de melding 'inloggen mislukt' etc.

Jowi

Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Overigens doet de mijn ziggo app (iOS, ipad)  het bij mij ook niet meer... "geen verbinding, er is iets fout gegaan' (!). Ook na her-installatie.

 

De mijnziggo website doet het (nog) wel.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

@Jowi Dank voor het testen en de extra aanvulling. Ik heb dit doorgegeven aan de collega's van de afdeling die die porbleem in onderzoek heeft. We laten het weten zodra er meer informatie bekend is met betrekking tot het hiervoor openstaande storingsticket  (VZINC0000976016).

Nawalla

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi,

 

ik ben een nieuwe klant. Heb problemen bij het inloggen op ziggo go op diverse apparatuur. Ik heb reeds de community doorgespit voor een oplossing echter baart het mij nogal veel zorgen dat dit een veelvoorkomend probleem is. Toch vraag ik wederom dezelfde vraag: ik kan niet inloggen op ziggo go (op mijnziggo wel) en hoe krijg ik dit opgelost?

 

wacht u reactie af. 

kb1

Level 7
  • 143Posts
  • 5Oplossingen
  • 96Likes

@Paul,

 

pc + nr in profile. Ik kan zonder foutcode aanmelden bij Mijn Ziggo. Aanmelden bij ziggogo.tv (browser of android app) geeft melding: Inloggen mislukt - controleer je gebruikersnaam en wachtwoord en probeer opnieuw.

DarkyDarkey

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wilde Ziggo Go kijken op chromebook. Inloggen met account daar werkte niet. Huisgenoot laten proberen op zelfde chromebook ter controle, werkt ook niet.

Inlog op iPad werkte nog en Android phone ook. Op phone uitgelogd maar kwam er met account niet meer in. Mijn Ziggo werkt er wel mee! iPad werkt nog gewoon door (ingelogd gebleven). Wat is er aan jullie kant veranderd of gedaan, hier niets aangepast, geen is updates geen app update geen we veranderd....

maurice2

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan ook plotseling niet meer inloggen op ziggogo zonder dat ik iets veranderd had. Inloggen op mijn ziggo werkt wel. Inmiddels heb ik mijn wachtwoord opnieuw ingesteld maar ik kan nog steeds niet inloggen.  Inloggen via de app op mijn apple smartphone lukt ook niet, inloggen op samsung wel.

SL.

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb dezelfde vraag. Maar dan voor Android.

Ww aanpassen helpt ook niet.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik denk omdat het weekend is en er geen technische Afdeling is behalve onze @Paul  😉 Dat er een Server voor inlog uit ligt, want ik heb mijn iPad2019 net uitgelogd van de Ziggo Go App en ik kom er ook niet meer in, nu is het voor mij geen probleem, ik heb nog de Chromecast 2022 AndroidTV en AppleTV en media Boxen en me iPhone.

Dit zal morgen wel hersteld zijn, dan wordt de boel toch weer opnieuw herstart en dan kunnen de mensen weer gebruik maken. Gebeurt wel eens vaker in een weekend.

DarkyDarkey

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Android werkt bij mij ook niet, chromebook ook niet. Rest log ik nu ff niet uit....

MaartjeMark3744

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag, sinds gisterenavond kan ik niet meer inloggen in de Ziggo Go app. Wanneer ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord in geef krijg ik de melding dat de combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen. Ik kan wel gewoon inloggen in Mijn Ziggo en het meest vreemde vind ik nog wel dat mijn man wel gewoon tv kan kijken op zowel zijn iPad en zijn iPhone. Terwijl ik ook nog eens het wachtwoord heb gewijzigd, kan hij gewoon tv blijven kijken via de app. Hoe kan dit? Dit is erg frustrerend! Hoe kan dit worden opgelost? Ik hoor hopelijk spoedig hiervan want ik vind dit wel heel erg vreemd!!

DarkyDarkey

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

T werkt ineens weer.....

HaagsHans

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ook ik heb hetzelfde probleem, wel inloggen in " mijn Ziggo" maar niet in Ziggo Go.

W.w veranderd maar dat gaf/geeft geen resultaat.

Ik hoop dat het gauw word opgelost.

Uitgelicht topic