PWMJSchipper01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan op Ziggo Go geen BBC First ontvangen

Kan op Ziggo Go geen BBC First ontvangen, terwijl het wel in het pakket moet zitten.

Al reeds 3 dagen in overleg met Ziggo niet geslaagd.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 507Posts
  • 87Oplossingen
  • 148Likes

Hey @PWMJSchipper01 en van harte welkom op de Community. Ik heb het nog even voor je nagekeken en zie dat je enkele dagen geleden TV Start hebt aangevraagd. Administratief gezien stond het nog niet helemaal goed, daarvoor heeft één van mijn collega's al actie ondernomen. Zodra ze het pakket goed hebben gezet moet je ook BBC First kunnen zien. Ik verwacht dat uiterlijk eind dit weekend alles zou moeten werken. 

Sorry voor het ongemak! Houd je ons op de hoogte? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Pineapple

Gedreven Raadgever
  • 661Posts
  • 82Oplossingen
  • 139Likes

Check je abonnementen in je Mijn Ziggo. Welk tv-pakket neem je af? BBC First zit in het TV Standard/TV Start-pakket. 

https://www.ziggo.nl/televisie/tv-start

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 507Posts
  • 87Oplossingen
  • 148Likes

Hey @PWMJSchipper01 en van harte welkom op de Community. Ik heb het nog even voor je nagekeken en zie dat je enkele dagen geleden TV Start hebt aangevraagd. Administratief gezien stond het nog niet helemaal goed, daarvoor heeft één van mijn collega's al actie ondernomen. Zodra ze het pakket goed hebben gezet moet je ook BBC First kunnen zien. Ik verwacht dat uiterlijk eind dit weekend alles zou moeten werken. 

Sorry voor het ongemak! Houd je ons op de hoogte? 

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 792Posts
  • 90Oplossingen
  • 172Likes

Hoi @PWMJSchipper01 
We zijn inmiddels een aantal dagen verder. Kun je eens controleren of je BBC First kan zien via Ziggo GO? 

Uitgelicht topic