Klantenservice kan mij niet helpen bij synchronisatie wachtwoord ziggogo
kan op geen van mijn apparaten meer inloggen weet iemand hoe dit op te lossen inloggen op mijn ziggo is nog wel mogelijk
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is er onlangs iets veranderd in je abonnement?
Heb je het op verschillende apparaten, binnen verschillende Browsers.
Heb je al hem opnieuw geïnstalleerd.
Ja inderdaad verschillende apparaten geprobeerd app verwijderd bij ziggo account laten verwijderen en opnieuw aangemaakt dit helpt allemaal niet helaas
En er is niets veranderd in het abonnement
Dat zal op Specifieke manier behandeld moeten worden.
Ik kan niet verder helpen.
Ik zie graag de eventuele uitkomst tegemoet.
Ik denk niet dat ik je verder kan helpen, maar vraag me wel af of je ook een specifieke foutmelding krijgt?
Een ander puntje: in plaats van verschillende browsers zou ik als eerste gebruik maken van de "In-Private" optie die de meeste moderne browsers bieden: dit is een sessie waar niks van je browser geschiedenis wordt bewaard, maar waar ook je huidige cookies niet worden gebruikt. Dus dan creer je echt een 'schone' inlog sessie.
Misschien een domme opmerking, maar... hoe vul je je wachtwoord in? Als je copy/paste gebruikt dan kan er weinig mis, maar anders zou je ook even kunnen letten op je invoer opties (alt-tab in Windows): sommige toetsenbord opties reageren op speciale tekens; als die actief zijn dan wordt zo'n teken (zoals " bijvoorbeeld) niet meteen geplaatst maar wil Windows dit 'combineren' met andere. Ik verwacht niet dat dit speelt, maar denk noem de optie toch maar even.
Mogelijke aanvulling.
Lukt Inloggen op je Account Ziggo wel.
Heb je Modem als eens Stroomloos gehad.
Goedemorgen @Maikelheuvel, wat een teleurstelling dat Ziggo Go niet wil werken.
Er lijken problemen te ontstaan als een e-mailadres met 'ma' begint. Dit probleem is in onderzoek. Ik heb er zelf ook last van. 😉 Ik heb je Mijn Ziggo account verwijderd. De (tijdelijke) oplossing is door een account te registreren die niet met je voornaam begint.
Hier begint het e-mailadres niet met "ma", maar inloggen bij Ziggo Go lukt nu niet. Wel bij "Mijn Ziggo".
Afgelopen zaterdag werkte het nog wel.
Hi @ADR_ - Jij valt inderdaad niet onder hetzelfde probleem, bij je account zie ik op dit moment geen bijzonderheden. Ik heb voor de zekerheid wel een opfrisser ernaartoe gestuurd. Kun je kijken of je nog steeds hetzelfde ervaart? Welke foutmelding krijg je bij het inloggen?
Zaterdagavond kon ik nog voetbal kijken vanaf mijn vakantieadres (binnen de EU), gisteren niet meer. Zelfde adres, zelfde wifi.
@ADR_ Wat gebeurt er als je op Sluiten drukt en opnieuw inlogt?
Vrij weinig. Ik kom dan terug in het inlogscherm. Als ik op "Inloggen" klik, gebeurt er voor het oog ook niets tot het scherm van de afbeelding verschijnt.
Soms verschijnt dat zelfs tijdens het intypen van mijn inloggegevens.
Het is allemaal geen ramp en ik red me wel zonder, maar het is wel raar.
Ik heb hetzelfde probleem als ADR!
Niemand weet een oplossing volgens mij.
Hi @ADR_ - Uit eerder contact met mijn collega, begrijp ik dat het (uiteindelijk) wél werkt als je via 5G inlogt? Daardoor lijkt een accountprobleem uitgesloten en zou het ergens in het netwerk moeten zitten, wat de situatie lastiger maakt gezien je in het buitenland zit.
RobUtreg030 - Ik heb inmiddels in je eigen topic gereageerd.
Dat is correct. Morgen ben ik in een ander EU-land. Als ik daar wifi heb, dan kan ik het weer testen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.