Vraag
Reacties
Oplossing
marco2601
Level 2

Kan niet meer inloggen op mijn ziggo, ziggo go. wachtwoord veranderen niet mogelijk

Ik heb een probleem. Kan nieti inloggen met oude WW en huidig wachtwoord niet aanpassen. Dan krijg ik de melding: "Dat ging niet goed, wil je het later nog eens proberen.". Nu kan ik o.a. niet meer inloggen in Ziggo GO.

Dit probleem is eerder besproken (onder zelfde titel) en hiervoor een oplossing aangedragen . 

Hiervoor heb ik wel hulp nodig van een Moderator?

(ben nieuw hier, dus hoop dat het zo goed is verwoord en aangemaakt?)

Alvast bedankt.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Ha @marco2601 , ik zag zojuist je reactie op mijn reactie in het andere topic. Ik heb zojuist je account verwijderd. Je kan opnieuw registreren. Je moet wel een ander e-mailadres gebruiken, want anders loop je weer tegen hetzelfde probleem aan. 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.

Shane
Community Moderator
Community Moderator

Hey @marco2601, welkom op de Community!

Niet leuk dat je nu geen toegang meer hebt tot Ziggo GO. Dan is het goed dat je dit platform opzoekt voor een oplossing. Ik zie dat je alles goed hebt ingevuld en dat helpt enorm!

Ik kan je Mijn Ziggo account verwijderen zodat je opnieuw kunt registreren. Voordat ik dit doe, wacht ik nog even op je akkoord in verband met de omstandigheden. Om opnieuw te registreren volg je de volgende stappen:

1. Ga naar Registreren voor Mijn Ziggo.

2. Vul de gevraagde gegevens in:

-Klantnummer: Dit nummer vind je op je Ziggo-factuur of onderin mails die we naar je toe sturen.

-Postcode en huisnummer

-E-mailadres

3. Volg de instructies op het scherm: Na het invullen van je klant-gegevens ontvang je een bevestigingsmail. Activeer je account om toegang te krijgen tot Mijn Ziggo.

*Als ik je Mijn Ziggo account verwijder verlies je toegang tot je Community account. Wel kun je offline een oogje houden op dit topic voor een update.
*Mogelijk val je onder een synchronisatie incident met betrekking tot Ziggo GO. Hierbij helpt het om een account te registreren voor Mijn Ziggo met een ander e-mail adres dan dat je voorheen gebruikte. Heb je dit liever niet? Dan meld ik je aan voor de storing en wordt het handmatig aangepast door onze storingsdienst. Er zit geen verwachte oplostijd voor wanneer het precies wordt opgepakt.

Wil je dat ik het account voor je verwijder? Dan wacht ik nog even op je akkoord. Zodra het account is verwijderd, laat ik dat hier weten.

0 Kudos
marco2601
Level 2
Topicstarter

Beste Shane, 

Graag mijn account verwijderen, zodat ik deze opnieuw kan instellen. Alvast bedankt.

Groet, 

Marco

0 Kudos
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Ha @marco2601 , ik zag zojuist je reactie op mijn reactie in het andere topic. Ik heb zojuist je account verwijderd. Je kan opnieuw registreren. Je moet wel een ander e-mailadres gebruiken, want anders loop je weer tegen hetzelfde probleem aan. 🙂

marco2601
Level 2
Topicstarter

Hi Jesse,

Heb nieuw account aangemaakt en heb weer toegang tot o.a. Ziggo GO. 

Bedankt.

Groet,

Marxo

Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @marco2601 ,

Dat is fijn om te lezen. Laat gerust opnieuw wat van je horen. Goed weekend gewenst!

0 Kudos
MB2
Level 1

Ik heb al maanden hetzelfde probleem, helpdesk zegt dat er aan gewerkt wordt. Tot nu toe helaas geen resultaat.

Is er nog steeds geen andere oplossing dan een nieuw account aanmaken?

Gr. Marcel 

0 Kudos
Shane
Community Moderator
Community Moderator

Hey @MB2,

Erg irritant dat je dit probleem al maanden hebt. De storing staat helaas nog steeds open. Momenteel is er dus nog geen andere oplossing dan een nieuw account aanmaken met een ander e-mail adres. Het klinkt wellicht wat eng als ik je account verwijder. Echter staat alles gekoppeld aan je klantnummer waardoor je geen persoonlijke gegevens verliest.

Wil je dat ik dit in orde maak? Ik zie overigens dat je Ziggo account nog een gebruikersnaam gebruikt. Het kan helpen als ik je account verwijder. Vervolgens breid je het bestaande Vodafone account uit met je Ziggo account. Dan staan je Mijn Ziggo en Vodafone account gekoppeld aan 1 e-mail adres, wat je kan invoeren voor Ziggo GO. Laat het hier weten als ik het bestaande Ziggo account kan verwijderen zodat we het kunnen testen!

0 Kudos