Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reageer en help mee
mikeplas

Raadgever
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Kan niet inloggen

Er is schijnbaar een update geweest en kan nu niet meer in loggen

op de PC (MS Edge) wordt mijn account niet herkend

op Iphone ben ik wel ingelogd maar kan geen enkele zender kijken

op Android tablet het zelfde

Las op forum iets met profielen.

Dus alle profielen verwijderd, nieuwe profielen gaan gemaakt.

Ook op de box next profielen gewijzigd etc maar tot op heden geen beeld op Ziggogo APP

 

 

5 Reacties 5
Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 2225Posts
  • 337Oplossingen
  • 530Likes

Goedemiddag @mikeplas! Erg vervelend dat je na de update de nodige problemen had met Ziggo GO op meerdere devices. Dat is natuurlijk teleurstellend 😞

 

Ik ben erg benieuwd hoe het er momenteel voor staat. Lukt het weer om overal in te loggen? Of gaat dit nog met horten en stoten? Kun je daarnaast, als de problemen nog aanwezig zijn, wat meer vertellen over wat er precies gebeurd en tegen welke eventuele (fout)meldingen je zoal nog aanloopt? 

 Alvast bedankt voor je reactie.

mikeplas
topicstarter
Raadgever
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hi @Erik S , 

 

Ik kan nog steeds niet inloggen, onderstaand schermafbeelding van Apple IOS phone

mikeplas_0-1655974393329.jpeg

Onderstaand screen shot PC (MS Edge), hier wordt zelfs mijn username/password niet herkent

mikeplas_1-1655974641582.png

en als laatste screen shot van android tablet, zelfde melding als op telefoon

mikeplas_2-1655975180664.png

Dus, zeg het maar wat er aan scheelt

 

Groet,

Mike

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 2050Posts
  • 200Oplossingen
  • 374Likes

@mikeplas Heb je naast het verwijderen van alle profielen ook de Ziggo Go app overal verwijderd of eventjes zonder profielen geprobeerd? 

mikeplas
topicstarter
Raadgever
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja, net alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd, zelfde resultaat. Ik wordt een  beetje flauw van ziggo, bij iedere update is er iets, vorig jaar heb ik bijna 3 maanden zonder Ziggo go gezeten voordat het opgelost was

 

Template
Expert
Expert
  • 1569Posts
  • 36Oplossingen
  • 370Likes

Geschiedenis en cookies uit Edge verwijderen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...

Geplaatst in Ziggo Updates