mikeplas

Level 3
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Kan niet inloggen

Er is schijnbaar een update geweest en kan nu niet meer in loggen

op de PC (MS Edge) wordt mijn account niet herkend

op Iphone ben ik wel ingelogd maar kan geen enkele zender kijken

op Android tablet het zelfde

Las op forum iets met profielen.

Dus alle profielen verwijderd, nieuwe profielen gaan gemaakt.

Ook op de box next profielen gewijzigd etc maar tot op heden geen beeld op Ziggogo APP

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @mikeplas,

 

ik wil helemaal niet naar centraal topic

Dat mag natuurlijk, alleen op die manier blijf je het snelste op de hoogte van updates van het issue. Er hebben inmiddels enkele fixes plaatsgevonden, waardoor dit niet meer voor mag komen. Wil je eens testen of het inmiddels weer werkt?

Bekijk in context

22 Reacties 22
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemiddag @mikeplas! Erg vervelend dat je na de update de nodige problemen had met Ziggo GO op meerdere devices. Dat is natuurlijk teleurstellend 😞

 

Ik ben erg benieuwd hoe het er momenteel voor staat. Lukt het weer om overal in te loggen? Of gaat dit nog met horten en stoten? Kun je daarnaast, als de problemen nog aanwezig zijn, wat meer vertellen over wat er precies gebeurd en tegen welke eventuele (fout)meldingen je zoal nog aanloopt? 

 Alvast bedankt voor je reactie.

mikeplas
Topicstarter
Level 3
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Erik S , 

 

Ik kan nog steeds niet inloggen, onderstaand schermafbeelding van Apple IOS phone

mikeplas_0-1655974393329.jpeg

Onderstaand screen shot PC (MS Edge), hier wordt zelfs mijn username/password niet herkent

mikeplas_1-1655974641582.png

en als laatste screen shot van android tablet, zelfde melding als op telefoon

mikeplas_2-1655975180664.png

Dus, zeg het maar wat er aan scheelt

 

Groet,

Mike

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@mikeplas Heb je naast het verwijderen van alle profielen ook de Ziggo Go app overal verwijderd of eventjes zonder profielen geprobeerd? 

mikeplas
Topicstarter
Level 3
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ja, net alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd, zelfde resultaat. Ik wordt een  beetje flauw van ziggo, bij iedere update is er iets, vorig jaar heb ik bijna 3 maanden zonder Ziggo go gezeten voordat het opgelost was

 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Geschiedenis en cookies uit Edge verwijderen. 

Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 629Oplossingen
  • 3978Likes

Hi Mike,

 

Wat stom dat je zoveel problemen ervaart met het inloggen op Ziggo GO. Als het nog mis gaat raad ik je aan om je Mijn Ziggo wachtwoord te resetten. Dit kan via de volgende pagina. Kies natuurlijk wel voor een veilig wachtwoord! Resetten zorgt ervoor dat Mijn Ziggo een wachtwoord een synchronisatie uitvoert richting Ziggo GO.

Ik ben benieuwd of dat helpt om in te loggen. 

mikeplas
Topicstarter
Level 3
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hi Folkert, ik heb wachtwoordt gewijzigd maak kan nog steeds op geen enkel apparaat Ziggo go kijken.

Ik denk dat ik maar lekker overstap op een andere provider want ik ben er nu na een maand helemaal **bleep**ing klaar mee 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19167Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@mikeplas Ik kan mij voorstellen dat het geduld aardig op begint te raken! We willen dit dan ook heel graag voor je oplossen. Zie je de foutmelding nog steeds in de Ziggo GO app? En lukt inloggen in Mijn Ziggo wel zonder problemen? Als je nu nog steeds problemen ervaart dan geef ik dit direct door aan onze specialisten zodat dit probleem verder onderzocht wordt. 

mikeplas
Topicstarter
Level 3
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Paul , 

 

Ja inderdaad ik heb nog steeds de fout melding. Gisteren nog een keer mijn nextbox terug gezet naar fab instellingen. alle profielen er uit gegooid, opnieuw opgestart. Op alle apparaten app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nogmaals wachtwoord gewijzigd. Status is nu, ik kan inloggen (dat kon ik overigens voorheen ook al) op alle apparaten, krijg ook de melding dat ik ingelogd ben als (..... mijn inlog naam) maar kan niets bekijken.

 

mvgr Mike

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19167Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@mikeplas Dankjewel voor de terugkoppeling! Ik heb jouw melding doorgegeven aan de collega's die dit probleem in onderzoek hebben. In dit topic komen meer meldingen hierover binnen. 

mikeplas
Topicstarter
Level 3
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Ziggo is er momenteel zicht op wanneer mijn probleem is opgelost ?

Ik zit inmiddels al weer ruim een maand zonder Ziggo go maar heb tot op heden nog niets vernomen

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19167Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@mikeplas Inmiddels heeft er een resynchronisatie plaatsgevonden op de Mijn Ziggo / Ziggo GO accounts die o.a. via dit topic aan ons doorgegeven zijn. Ik begrijp uit jouw bericht dat je nog steeds een foutmelding te zien krijgt? Kun je aangeven wat je ziet direct na het inloggen in Ziggo GO en in Mijn Ziggo? Hier vragen de specialisten naar die het probleem in onderzoek hebben. 

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@mikeplas , ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar het niet goed functioneren ligt in dit geval bij de
ziggo go app, wat na de up date van de app is ontstaan. Er zijn inmiddels zoveel problemen ontstaan dat het ziggo zou sieren een roll back uit te voeren, hoewel er vanuit ziggo wordt gecommuniceerd dat dat niet mogelijk is. Dat is dan tevens de volgende blunder, na de up date van de app.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19167Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Hatolex Deze informatie is niet helemaal correct. In dit geval is er sprake van een probleem met bepaalde Mijn Ziggo/ Ziggo GO accounts. Hier heeft @mikeplas ook last van. Dit is dus een probleem wat los staat van de problemen die spelen met de app. 

@mikeplas In de achterliggende systemen heeft inmiddels een resynchronisatie (Mijn Ziggo/Ziggo GO) plaatsgevonden. Kun je testen welke melding je op dit moment te zien krijgt direct na het inloggen in Ziggo GO (app en browser) ? 

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@Paul , oke laten we dit specifieke probleem buiten de sof van de up date. 😉

mikeplas
Topicstarter
Level 3
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Paul , in de edge brouwer (ziggo.tv) krijg ik eerst een melding dat mijn log in niet herkend wordt, als ik dan nog een keer inlog gaat het wel

Begin scherm is dan onderstaand

mikeplas_0-1658828425943.png

Als ik vervolgens naar TV/Replay ga krijg ik onderstaande melding

mikeplas_1-1658828481592.png

Op apple telefoon zelfde melding als in edge browser

 

Hopelijk kan je hier iets mee, want het duurt nu al weer bijna 2 maanden en ik wordt er een beetje moedeloos van

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @mikeplas, dank voor je aanvullende informatie. Paul heeft het geëscaleerd en we wachten opnieuw op terugkoppeling. Ik hoop spoedig meer te horen.

famdegroot69

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Sinds gisteren ervaar ik hetzelfde probleem, en als ik zo rond kijk / lees, heel veel mensen sinds de laatste update. Is er een centraal draadje waar dit gecommuniceerd wordt? En is idd een roll back geen optie?

 

Ziggo Go app op Apple TV, Andoid device, Windows laptop(s)

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @famdegroot69,

 

We zien inderdaad weer veel nieuwe meldingen, dit is het centrale topic ervoor.

Uitgelicht topic