Jan211

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet inloggen op de ziggo go app.

Al geruime tijd kan ik niet met mijn Ziggo inlog gegevens inloggen in de app of op de website zan Ziggo go. Nu het WK begonnen is dacht ik probeer het maar weer eens. Lukt nog steeds niet.

 

Alles al opgevraagd aangepast en weer geprobeerd. Maar inloggen lukt niet.

Krijg elke keer de melding controleer gebruikersnaam en wachtwoord.

Inloggen mijn Ziggo is geen enkel probleem en ook nooit geweest.

 

Iemand een oplossing waardoor dit te verhelpen is?

 

Gr jan

 

Inmiddels opgelost, bedankt

 

 

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4301Likes

Goedemorgen @Jan211,

 

Welkom op de Ziggo Community. Het is wel heel bijzonder dat je probleemloos in je Mijn Ziggo omgeving komt maar de Ziggo Go app het weigert. Om je verder te kunnen helpen heb ik iets meer informatie nodig.
Ik zie dat je gisteren nog je wachtwoord hebt gewijzigd en dat het je lukt in te loggen in Mijn Ziggo.

 

- Ervaar je dit probleem op één of op meerdere apparaten?

- Op welke specifieke apparaten lukt het niet om gebruik te maken van Ziggo Go? Kun je hiervan de merk/model van delen?

- Welke versie van de Ziggo GO app heb je geinstalleerd op het betreffende toestel?

Ik zie je reactie graag weer tegemoet.

 

Uitgelicht topic