EdMaChBo

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Kan niet inloggen op de Ziggo GO app of website

Ik heb vandaag mijn alles-in-1 abonnement van Ziggo om laten zetten naar een 600mbit internet abonnement. Thuis TV is afgesloten maar ik heb wel een online Ziggo GO abonnement.

 

Sinds dit is doorgevoerd kan ik niet meer inloggen op de android app of de website via Chrome browser. Ik heb het wachtwoord van mijn account aangepast per telefonische instructies, maar ik blijf de melding krijgen dat inloggen op dit moment niet mogelijk is.

 

Ik stel deze vraag ook per telefonische instructie in opdracht van de klantenservice.

 

Ik gebruik Google Chrome op een windows systeem, heb het ook geprobeerd op mijn android telefoon welke de laatste versies heeft van android.

 

Wie kan mij de oplossing bieden, en waarom kan dit niet telefonisch via de klantenservice, maar moet dit via het forum...?

 

Met vriendelijke groet, EdMaChBo

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

De wijziging moet waarschijnlijk nog doorlopen in de achterliggende servers.

Dit kan 1 of 2 nachten duren voordat dit volledig doorgelopen is.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

De wijziging moet waarschijnlijk nog doorlopen in de achterliggende servers.

Dit kan 1 of 2 nachten duren voordat dit volledig doorgelopen is.

EdMaChBo
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik wacht het nog ff af, is het binnen die tijd niet goed kom ik nog wel ff terug.

 

Dank Bert voor je assistentie.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @EdMaChBo,

 

Werkt het inmiddels allemaal weer?

EdMaChBo
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Jazeker. Het was inderdaad even wachten tot de volgende dag.  Alles aan mijn abonnement wijziging werd letterlijk direct geregeld behalve dit gedeelte. Maar ik kan weer online TV kijken.

 

Dank voor je follow-up.

Uitgelicht topic