Jan70

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Kan niet inloggen op Ziggo GO

Ik ben nu ca 1 week aangesloten bij Ziggo.

Ik kan inloggen op mijn ziggo.

Mijn ziggo go wil niet werken.

De gebruikersnaam en/of passwoord worden niet herkend..

Meerder malen wijzigen van accountnaam en passwoord heeft geen effect.

De oplossing proberen te vinden via de helpdesk werd een fiasco.

Verder werkt alles wel goed...

HELP!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Nee, dat is helaas geen optie. Alles hangt aan jouw klantnummer. Een nieuwe toewijzen is dan ook geen optie. 
Ik heb alle gegevens verwijderd uit mijn systemen. Wil je jouw Mijn Ziggo account opnieuw registreren

Bekijk in context

Uitgelicht
Jan70
topicstarter
Level 2
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt Jiri !

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Op welk apparaat precies wil je Ziggo Go gebruiken?

Jan70
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Op een Ipad air 2019.

Ik kan echter ook niet inloggen op mijn samsung A72 en op de pc..

Ik heb een ziggo connect met 300mps, internet+tv

Ik kan wel inloggen op mijn ziggo op de samsung en pc, op de Ipad alleen via de browser.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @Jan70 Welkom op de Ziggo Community!

Wat gek dat het inloggen op Ziggo GO maar niet wil slagen! 

Ik ben hier voor je ingedoken en zie dat er nog helemaal geen Mijn Ziggo account geregistreerd staat op jouw nieuwe klantnummer. Kan het zijn dat je inlogt met een My Vodafone of oud Mijn Ziggo account? Hoe dan ook, je mag je registreren met jouw nieuwe klantnummer 🙂 Daarna zal het inloggen op Ziggo GO ook lukken. 

Jan70
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi, bedankt voor het meedenken.

Ik heb geen oud ziggo account.

Als ik een ziggo account wil registreren en daarna mijn klantnummer invul dan krijg ik de melding dat dit product al bij een ander account hoort.

Als ik daar dan login of paswoord van aanvraag is het account weer niet geregistreerd.

Ander accountnaam en paswoorf aanmaken in mijn ziggo helpt niet.

Ik blijf zo in rondjes doordraaien...

En zo

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

heb je een vodafone account?

Jan70
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee

Jan70
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ipad 2019

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Het wil nog niet echt vlotten @Jan70
Wil je in jouw community profiel achter jouw huisnummer de gebruikersnaam van Mijn Ziggo tussen haakjes plaatsen? Dan controleer ik het account waarmee je inlogt. 

Jan70
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Is gedaan..

Is het opnieuw proberen met een nieuw klantnummer een optie?

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Nee, dat is helaas geen optie. Alles hangt aan jouw klantnummer. Een nieuwe toewijzen is dan ook geen optie. 
Ik heb alle gegevens verwijderd uit mijn systemen. Wil je jouw Mijn Ziggo account opnieuw registreren

Jan70
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt Jiri !

Seutedeern53#

Level 2
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi,

 

Heb hetzelfde probleem al een paar weken, nog geen oplossing!

 

Alles bedraad aangesloten. En inloggen op Go wil niet en als ik het probeer vallen de zenders op de Next weg. Kan je dan wel meer ophalen maar wat een gedoe! 

 

Niemand heeft nog een oplossing hier of bij Ziggo. 

 

Moet ik nu naar de KPN??

 

 

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Een hele goedemiddag @Seutedeern53#, zeer frustrerend dat je maar niet kunt inloggen in de Ziggo Go en als dat wel lukt, dat de zenders dan wegvallen op de mediabox Next. Een zeer bijzonder probleem die ik eerlijk gezegd niet eerder heb gehoord. Laten we hier samen naar gaan kijken en erachter komen wat de oorzaak is van het probleem. 

Als je probeert in te loggen, wat voor foutmelding krijg je te zien? En als het wel lukt met inloggen en de zenders vallen weg op de mediabox, krijg je dan ook een foutmelding te zien?

Seutedeern53#

Level 2
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

De melding die ik op tv krijg is dat ik mij moet abonneren.

 

Elk besturingssysteem geprobeerd, Android, iPhone, Chromebook maakt niks uit.

ww al drie keer aangepast maakt ook niets uit.

 

Het gaat bij Ziggo in mijn account fout. 

Uitgelicht topic