1
Vraag
2
Reacties
Maarten_T

Level 1
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Kan niet inloggen op Go - wel op Mijnziggo.

Hoi,

Ik wil graag tv kijken via Go, maar mijn naam en wachtwoord wordt geweigerd:
"Je gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet correct"
Dit gebeurd op Windows via de app, Op Android en via de webinterface.
De naam en wachtwoord combinatie zijn wèl juist, ik kan namelijk wel inloggen op MijnZiggo. Accountgegevens komen uit een password manager, er is dus geen sprake van een typefout. What's going on?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maarten_T
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Okay, na het plaatsen van dit topic zie ik een rijtje met suggested topics en daar lees ik dat het veranderen van het wachtwoord wel eens wilt helpen. Gedaan en zo waar, nu kan ik weer inloggen bij Go.
Dus in principe opgelost, alleen ben ik nou wel nieuwsgierig waarom Go ineens vond dat mijn wachtwoord niet goed meer was?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Maarten_T
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Okay, na het plaatsen van dit topic zie ik een rijtje met suggested topics en daar lees ik dat het veranderen van het wachtwoord wel eens wilt helpen. Gedaan en zo waar, nu kan ik weer inloggen bij Go.
Dus in principe opgelost, alleen ben ik nou wel nieuwsgierig waarom Go ineens vond dat mijn wachtwoord niet goed meer was?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Goed dat je het aangeeft ??

topic wordt vanzelf gesloten door een moderator.
Maarten_T
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Natuurlijk geef ik het aan als ik een antwoord heb op m'n eigen vraag, wel zo netjes. Was nog netter geweest als ik eerst de zoekfunctie gebruikt had. Mijn excuses daar voor. :slight_smile:

Maar hoe kan het nu dat Go, wat gelinkt is aan de gegevens van MijnZiggo, ineens het wachtwoord niet meer accepteert? Dit gebeurd blijkbaar vaker (bij mij was dit voor het eerst). Worden wachtwoorden door Go gecached en gaat er dan wat mis met die cache of zo? Best een vreemde bug dit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic