Pete B

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Kan niet inloggen loggen in ziggo go, mijn ziggo werkt wel

De Ziggo Go app werkt sinds kort niet meer na, Inloggen op MijnZiggo werkt wel. Op de webbrowser variant van ziggo GO hetzelfde probleem. Aanpassing van inlognaam, wachtwoord, en het volledig verwijderen van de account heeft niet geholpen.

 

De foutmelding na inloggen is:

 

Inloggen mislukt

Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het later opnieuw.

 

Ben niet recent verhuisd en heb geen Vodafone account; ben wel recentelijk overgestapt naar Ziggo zakelijk en de Ziggo humax is vervangen door de Ziggo Mediabox next. Contact gehad met klantenservice maar die kon mij niet verder helpen.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9654Likes

Hoi @Pete B, erg vervelend dat het toch nog niet is opgelost! Ik heb de verantwoordelijke afdeling gevraagd er zo snel mogelijk naar te kijken

Bekijk in context

Pete B
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het probleem is uiteindelijk opgelost, weet niet precies wat er nu gedaan is maar het werkt. 👍

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Even hardop gedacht:

Als je een nieuw abonnement hebt bij Ziggo Zakelijk, dan heb je waarschijnlijk ook een nieuw klantnummer en daarmee moet je een nieuw Mijn Ziggo aanmaken en inloggen in Ziggo Go.

Pete B
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je reactie Bert. Heb ik gecheckt met de helpdesk en het klantnummer is het zelfde gebleven. Ik heb zelf ook voorgesteld om het account te clonen en onder een nieuw klantnummer aan te maken. De helpdesk gaf aan dat dit niet mogelijk was voor bestaande klanten

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Het kan ook zijn dat in Mijn Ziggo de laatste gegevens niet opgenomen zijn, dan ook niet in de achterliggende servers, dat kan wel eens tot 48 uur duren.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen dieper in de systemen en zien wat er speelt en de nodige stappen ondernemen.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Hey @Pete B en welkom hier! 

Wat een vaag probleem! Ik zie dat je nieuwe producten sinds 11 juni actief staan dus Mijn Ziggo/Ziggo Go moet allang bijgewerkt zijn. Als je inlogt in Mijn Ziggo, zie je dan ook onder 'Producten' het juiste pakket en de juiste apparaten actief staan? Is ook daar je abonnement bijgewerkt? 

Pete B
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Mariska bedankt voor je reactie. Ja ik zie de nieuwe producten in Mijn Ziggo en ze zijn actief.  Ik heb vandaag nog een prging gedaan en Ziggo Go geeft nog steeds de zelfde error.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Thanks voor het checken. Ik ben verder gaan kijken voor je en ik zie dat het probleem wat je ervaart, te maken kan hebben met een issue aan onze kant. 

Hierin wordt beschreven dat het probleem opgelost moet zijn op het moment dat je (opnieuw) je wachtwoord wijzigt en minimaal 1 uur wacht voor je weer probeert in te loggen. Ik ben benieuwd of het hierna wel weer lukt. Als je toch weer tegen hetzelfde probleem aanloopt, zou je dan kunnen checken of dit gebeurt via verschillende browsers? (als je dit nog niet hebt gecheckt)

Pete B
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Mariska, Dat antwoord heb ik ook al een keer gehad na het bellen van de helpdesk, maakte helaas geen verschil. We hebben login gewijzigd, paswoord gewijzigd, en zelfs de hele account verwijderd en opnieuw aangemaakt.  Lijkt allemaal helaas geen verschil te maken. Heb ook al gecheck in verschillende browsers, in de App, de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Dan heb je echt werkelijk alles gedaan en zijn wij aan zet. Het probleem wat je ervaart ligt nu bij de juiste afdeling en ik verwacht dat de openstaande taak komende week wordt opgepakt. 

Kun je na een week nog steeds niet inloggen in ZiggoGo, stuur dan gerust in dit topic weer een bericht dan checken we hoe de zaken ervoor staan. 

Pete B
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Thanks, ik hou hem in de gaten. 

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Pete B Uit nieuwsgierigheid heb ik even gekeken onder jouw klantnummer. Uit de interacties begrijp ik dat de problemen zijn opgelost. Top! Dit is bevestigd in een sms. Mocht het onverhoopt niet het geval zijn? Laat het ons weten!

Pete B
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Vincent,

 

Ben bang dat het nog niet is opgelost. We hebben een sms ontvangen dat het opgelost zou moeten zijn, helaas is dat niet het geval. Heb alleen nog geen kans gehad om weer contact op te nemen met de helpdesk. Heb het onderstaande screenshot net gemaakt.

 

Groet Peter

Screenshot_20210625-200717_Ziggo GO.jpg

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9654Likes

Hoi @Pete B, erg vervelend dat het toch nog niet is opgelost! Ik heb de verantwoordelijke afdeling gevraagd er zo snel mogelijk naar te kijken

Pete B
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het probleem is uiteindelijk opgelost, weet niet precies wat er nu gedaan is maar het werkt. 👍

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goed om te lezen, @Pete B. Dat het weer werkt is natuurlijk het belangrijkste! 🙂 
Bedankt voor de terugkoppeling en een goed weekend toegewenst! 

Uitgelicht topic