1
Vraag
2
Reacties
joy0076

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet inloggen Ziggo GO: inloggegevens niet correct

hoi

 

 ik kan niet inloggen bij Ziggo go...al een paar keer we gewijzigd maar geeft de melding dat de inloggegevens niet correct zijn. en dit is nu al een tijdje zo.

 

 

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Als je te veel keer wijzigt dan blokkeert de Ziggo Go app 15 minuten voor als het niet lukt. Laat het even uurtje rusten, en tip Mijn Ziggo password komt ook overeen met de Ziggo Go App 

 

Hopelijk lukt het later tijdstip wel, anders kijk ook even onderstaande topic, daar zijn de issue's die met de Ziggo Go App worden bijgehouden. En lukt inloggen helemaal niet of heb je VPN of Ad Blocker aan, deze graag uit, kan je eventueel ook in dat topic kwijt, dan verzamelen ze alle issue's die lopen.

 

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Als je te veel keer wijzigt dan blokkeert de Ziggo Go app 15 minuten voor als het niet lukt. Laat het even uurtje rusten, en tip Mijn Ziggo password komt ook overeen met de Ziggo Go App 

 

Hopelijk lukt het later tijdstip wel, anders kijk ook even onderstaande topic, daar zijn de issue's die met de Ziggo Go App worden bijgehouden. En lukt inloggen helemaal niet of heb je VPN of Ad Blocker aan, deze graag uit, kan je eventueel ook in dat topic kwijt, dan verzamelen ze alle issue's die lopen.

 

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.

BasM93

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem. Zojuist geprobeerd in te loggen bij Ziggo GO (zowel via browser als app in de windows store en de app op mijn telefoon) maar hij zegt dat gebruikersnaam/wachtwoord onjuist zijn. Daarna pas wachtwoord gewijzigd, maar dit heeft niet geholpen. Kan wel inloggen bij MijnZiggo met zelfde gebruikersnaam/wachtwoord.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic