1
Vraag
2
Reacties
loek3000

Level 4
  • 74Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Kan maar niet inloggen op Ziggo Go

Ik heb meermaals geprobeerd, maar het lukt maar niet, wel lukt het gewoon om hier berichten te schrijven en ook in te loggen om bv naar mijn rekeningen te kijken

 

Ik probeer dit via de PC

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Daar zijn meer meldingen over. Er zit iets fout bij ziggo.

 

Warom kan ik wel inloggen op mijn ziggo maar niet ... - Ziggo Community

 

W hebben inderdaad de laatste tijd wat meer meldingen hierover voorbij zien komen. Bij veel klanten is dit gelukkig op te lossen door het wachtwoord van je MijnZiggo account eenmaal aan te passen. Zorg er daarna voor dat je binnen het uur niet opnieuw inlogt in zowel MijnZiggo en Ziggo GO. Na dit uur, zou je weer in Ziggo GO moeten kunnen inloggen .

 

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Daar zijn meer meldingen over. Er zit iets fout bij ziggo.

 

Warom kan ik wel inloggen op mijn ziggo maar niet ... - Ziggo Community

 

W hebben inderdaad de laatste tijd wat meer meldingen hierover voorbij zien komen. Bij veel klanten is dit gelukkig op te lossen door het wachtwoord van je MijnZiggo account eenmaal aan te passen. Zorg er daarna voor dat je binnen het uur niet opnieuw inlogt in zowel MijnZiggo en Ziggo GO. Na dit uur, zou je weer in Ziggo GO moeten kunnen inloggen .

 

 

Lujia3

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben vannochtend mijn mediabox oogezegd en overgestapt naar alleen online. Sindsdien kan ik op geen apparaat meer inloggen. 
het wijzigen van het wachtwoord ook geprobeerd. Helaas geen resultaat. 
Als ik mijn “bestelling” track vanuit de bevestiging e-mail zie ik dat mijn bestelling in behandeling is. Kan dit er mee te maken hebben?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Er speelt een issue met inloggen op Ziggo GO. Ik wil je vragen om je wachtwoord nogmaals aan te passen via Mijn Ziggo en daarna minimaal 1 uur te wachten voor je weer inlogt op Ziggo GO. Heb je dan nog steeds inlogissues, laat het hier weten zodat we je verder kunnen helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic