Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reacties
loek3000

Stamgast
  • 64Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Kan maar niet inloggen op Ziggo Go

Ik heb meermaals geprobeerd, maar het lukt maar niet, wel lukt het gewoon om hier berichten te schrijven en ook in te loggen om bv naar mijn rekeningen te kijken

 

Ik probeer dit via de PC

 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Expert
Expert
  • 12014Posts
  • 2311Oplossingen
  • 4255Likes

Daar zijn meer meldingen over. Er zit iets fout bij ziggo.

 

Warom kan ik wel inloggen op mijn ziggo maar niet ... - Ziggo Community

 

W hebben inderdaad de laatste tijd wat meer meldingen hierover voorbij zien komen. Bij veel klanten is dit gelukkig op te lossen door het wachtwoord van je MijnZiggo account eenmaal aan te passen. Zorg er daarna voor dat je binnen het uur niet opnieuw inlogt in zowel MijnZiggo en Ziggo GO. Na dit uur, zou je weer in Ziggo GO moeten kunnen inloggen .

 

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb
Expert
Expert
  • 12014Posts
  • 2311Oplossingen
  • 4255Likes

Daar zijn meer meldingen over. Er zit iets fout bij ziggo.

 

Warom kan ik wel inloggen op mijn ziggo maar niet ... - Ziggo Community

 

W hebben inderdaad de laatste tijd wat meer meldingen hierover voorbij zien komen. Bij veel klanten is dit gelukkig op te lossen door het wachtwoord van je MijnZiggo account eenmaal aan te passen. Zorg er daarna voor dat je binnen het uur niet opnieuw inlogt in zowel MijnZiggo en Ziggo GO. Na dit uur, zou je weer in Ziggo GO moeten kunnen inloggen .

 

 

Lujia3

Stamgast
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben vannochtend mijn mediabox oogezegd en overgestapt naar alleen online. Sindsdien kan ik op geen apparaat meer inloggen. 
het wijzigen van het wachtwoord ook geprobeerd. Helaas geen resultaat. 
Als ik mijn “bestelling” track vanuit de bevestiging e-mail zie ik dat mijn bestelling in behandeling is. Kan dit er mee te maken hebben?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3151Posts
  • 278Oplossingen
  • 512Likes

Er speelt een issue met inloggen op Ziggo GO. Ik wil je vragen om je wachtwoord nogmaals aan te passen via Mijn Ziggo en daarna minimaal 1 uur te wachten voor je weer inlogt op Ziggo GO. Heb je dan nog steeds inlogissues, laat het hier weten zodat we je verder kunnen helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 10 augustus 2022 12:07 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte...

Geplaatst in Ziggo Updates