Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Jumpmelvin123
Level 1

Kan ik een extra zenderpakket kiezen bij een Internet Only inclusief Ziggo GO abonnement?

Hoi heb een vraag, is het misschien mogelijk om een tv pakket te selecteren zonder dat de mediabox next daar bij zit? Ik vraag dit omdat ik alleen maar tv bekijk met de ziggo go app en dat werkt voor mij perfect. Want die mediabox next ligt bij mij al 6 maanden in de doos omdat ik er verders niks mee doe. Alvast bedankt😉.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Jumpmelvin123 

Het TV Start pakket of extra zenderpakketten zijn alleen mogelijk in combinatie met Digitale TV en een ontvanger.

Wil je wel Ziggo GO en het Kabel TV pakket is qua zenders voldoende? Dan heb je aan enkel Kabel TV genoeg 🙂 Welk zenderpakket had je op het oog? Dat maakt het handiger je van advies te voorzien.

Bekijk in context

0 Kudos
8 Reacties 8
Pasi
Level 19

Hallo,

WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators afhankelijk van de werkdruk binnen 1 week langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png voor hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u veel beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Om u te helpen, hebben de Ziggo mods natuurlijk wel uw Ziggo gegevens nodig. Dus zet ( als u dat nog niet gedaan heeft ), uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel, hiermee kan een mod uw gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.

Nee, u krijgt altijd een 'gratis' mediabox of een CI+ module ( en smartcard ).

Als u die box niet nodig hebt of daar geen fan van bent, dan kan die CI+ module handig zijn.

Zelf wil ik ook geen Ziggo mediabox, maar gebruikt dus wel een CI+ module. Het heeft wat nadelen, maar die wegen voor mij ruim op tegen de nadelen die een Ziggo box meebrengt.

0 Kudos
Garihd
Level 18

Het is deels afhankelijk van welke kanalen men wil zien.

U zou dan moeten veranderen van abonnement naar wat Ziggo Internet Only noemt met toegang tot Ziggo Go.

Er kunnen dan ongeveer 50 kanalen worden gekeken.

Pineapple
Level 16

In welk tv-pakket heb je interesse? 

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Jumpmelvin123 en welkom op de Community! Wilde je nagaan wat er rondom het pakket mogelijk is? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als je je adresgegevens binnen je profiel kan vermelden, kunnen wij het account erbij pakken en met je meekijken.

Jumpmelvin123
Level 1
Topicstarter

Als het goed is kun je nu de adresgegevens bekijken binnen mijn profiel🙂. Het enigste wat ik dan zou willen weten is of het mogelijk is om een tv pakket zonder de next te kiezen en of ik alleen tv kan kijken met de ziggo go app😉.

Gr Melvin.

0 Kudos
Steefb
Level 20

@Jumpmelvin123  schreef:

alleen tv kan kijken met de ziggo go app😉.

Gr Melvin.

Alleen Internet – Vergelijk Internet Only Pakketten | Ziggo

Steefb_0-1706719428586.png

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

houd wel rekening mee dat opnames via Ziggo go niet mogelijk is zonder de next (mini) 

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Jumpmelvin123 

Het TV Start pakket of extra zenderpakketten zijn alleen mogelijk in combinatie met Digitale TV en een ontvanger.

Wil je wel Ziggo GO en het Kabel TV pakket is qua zenders voldoende? Dan heb je aan enkel Kabel TV genoeg 🙂 Welk zenderpakket had je op het oog? Dat maakt het handiger je van advies te voorzien.

0 Kudos