camsw
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen zenders zien als ik ingelogd ben via ziggogo.nl

Als ik ziggo go start via de browser (Firefox of Chrome - Windows 10) zonder te zijn ingelogd dan zie ik zenders,

log ik daarna in dan zijn er geen zenders meer en krijg de melding:

"Geen zenders beschikbaar. Je kunt je zender line-up wijzigen onder Link in het instellingen menu."

(dat laatste lukt niet)

Voor enkele weken geleden kon ik prima tv kijken via de browser.

Lijkt aan t abonnement te liggen maar daar heb ik niets in veranderd.

Wat nu?

15 Reacties 15
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49579Posts
  • 3051Oplossingen
  • 11095Likes

Wat zie je op onderstaande pagina? Instellingen -> Mijn TV zenders?

 

Bert_0-1635283428572.png

 

camsw
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi, dit krijg ik te zien:

Er is een technisch probleem

Om technische redenen kunnen we nu geen zenderlijst tonen. Probeer het later opnieuw.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49579Posts
  • 3051Oplossingen
  • 11095Likes

Wat gebeurt er als je Edge gebruikt?

camsw
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Precies hetzelfde als met Firefox of Chrome.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49579Posts
  • 3051Oplossingen
  • 11095Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9085Posts
  • 750Oplossingen
  • 2064Likes

Goedemorgen @camsw en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend datt het momenteel niet lukt om via de Ziggo Go app en op www.ziggogo.tv online tv te kijken! Goed dat je hiermee even aan de bel trekt d.m.v. dit topic. Ik heb even een blik geworpen op jouw account en zo te zien zou dit account moeten werken. Kun je anders eens het wachtwoord van het Mijn Ziggo account eenmalig wijzigen? Installeer vervolgens opnieuw de Ziggo Go app opnieuw en log dan in met het nieuwe wachtwoord. Mocht je ook daarna nog dezelfde foutmelding te zien krijgen, laat het mij dan weten dan kan ik het verder onderzoeken.

camsw
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi,
Wachtwoord veranderd maar helaas helpt dat niet.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9085Posts
  • 750Oplossingen
  • 2064Likes

@camsw Jammer dat het ook na het wijzigen van het wachtwoord nog niet werkt! Ik heb jouw melding doorgegeven aan mijn collega's van IT zodat in de achterliggende systemen alles nagelopen wordt. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het weten onder dit topic. We gaan in iedergeval voor je aan de slag om dit z.s.m. werkend te krijgen!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9085Posts
  • 750Oplossingen
  • 2064Likes

@camsw Inmiddels zie ik dat het storingsticket is opgelost. Kun je opnieuw testen of het probleem met Ziggo Go zich bij jou nog voordoet?

camsw
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het storingsticket kan dan wel opgelost zijn maar hier werkt het nog steeds niet!
Als ik NIET ingelogd ben zie ik zenders, log ik in dan zijn er geen zenders meer...

Heeft altijd goed gewerkt.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9085Posts
  • 750Oplossingen
  • 2064Likes

@camsw Mogelijk dat er bij jou dan nog een ander probleem speelt. Kun je per privebericht laten weten met welke gebruikersnaam je op dit moment inlogt? Je stuurt een privebericht door bovenop de pagina op "Berichten" te klikken. Klik daarna op het oranje-witte kladblok symbool. Type dan achter "Verzenden naar" mijn naam in zodat het bericht direct bij mij uitkomt. Ik kan dan verder voor je onderzoeken waarom het bij jou op dit moment nog niet werkt. En even ter conrole: heb je zowel de Ziggo Go app als de browser www.ziggogo.tv getest? 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9085Posts
  • 750Oplossingen
  • 2064Likes

@camsw Hartelijk dank voor de gevraagde gegevens per privebericht! Ik ga gelijk voor je onderzoeken waarom het bij jou nog niet werkt. Zodra ik meer weet laat ik het direct weten onder dit topic. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5219Posts
  • 530Oplossingen
  • 1821Likes

Hi @camsw,

 

Ik zie dat je al enige tijd hier geen reactie hebt gehad, sorry daarvoor. Mijn collega heeft het intern doorgezet, maar ik zie dat je onder een small business abonnement valt, wat voor ons niet is in te zien en dus ook lastig te volgen. Is het inmiddels opgelost?

camsw
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Alex,
Nee nog steeds niet opgelost.
De small business is het internet, Ziggo go valt onder mijn prive-abonnement. Ik heb geen inlog daarvoor wel het klantnummer 10340159. Misschien kan je daarmee verder?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5219Posts
  • 530Oplossingen
  • 1821Likes

Yes, die had ik gezien, maar die is automatisch gekoppeld aan je small business-account, vandaar. Ik heb navraag gedaan over het ticket wat mijn collega heeft doorgezet. Zodra ik meer weet, hoor je van me!

Uitgelicht topic