camsw

Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Kan geen zenders zien als ik ingelogd ben via ziggogo.nl

Als ik ziggo go start via de browser (Firefox of Chrome - Windows 10) zonder te zijn ingelogd dan zie ik zenders,

log ik daarna in dan zijn er geen zenders meer en krijg de melding:

"Geen zenders beschikbaar. Je kunt je zender line-up wijzigen onder Link in het instellingen menu."

(dat laatste lukt niet)

Voor enkele weken geleden kon ik prima tv kijken via de browser.

Lijkt aan t abonnement te liggen maar daar heb ik niets in veranderd.

Wat nu?

18 Reacties 18
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Wat zie je op onderstaande pagina? Instellingen -> Mijn TV zenders?

 

Bert_0-1635283428572.png

 

camsw
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hi, dit krijg ik te zien:

Er is een technisch probleem

Om technische redenen kunnen we nu geen zenderlijst tonen. Probeer het later opnieuw.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Wat gebeurt er als je Edge gebruikt?

camsw
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Precies hetzelfde als met Firefox of Chrome.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19167Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

Goedemorgen @camsw en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend datt het momenteel niet lukt om via de Ziggo Go app en op www.ziggogo.tv online tv te kijken! Goed dat je hiermee even aan de bel trekt d.m.v. dit topic. Ik heb even een blik geworpen op jouw account en zo te zien zou dit account moeten werken. Kun je anders eens het wachtwoord van het Mijn Ziggo account eenmalig wijzigen? Installeer vervolgens opnieuw de Ziggo Go app opnieuw en log dan in met het nieuwe wachtwoord. Mocht je ook daarna nog dezelfde foutmelding te zien krijgen, laat het mij dan weten dan kan ik het verder onderzoeken.

camsw
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hi,
Wachtwoord veranderd maar helaas helpt dat niet.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19167Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@camsw Jammer dat het ook na het wijzigen van het wachtwoord nog niet werkt! Ik heb jouw melding doorgegeven aan mijn collega's van IT zodat in de achterliggende systemen alles nagelopen wordt. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het weten onder dit topic. We gaan in iedergeval voor je aan de slag om dit z.s.m. werkend te krijgen!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19167Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@camsw Inmiddels zie ik dat het storingsticket is opgelost. Kun je opnieuw testen of het probleem met Ziggo Go zich bij jou nog voordoet?

camsw
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Het storingsticket kan dan wel opgelost zijn maar hier werkt het nog steeds niet!
Als ik NIET ingelogd ben zie ik zenders, log ik in dan zijn er geen zenders meer...

Heeft altijd goed gewerkt.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19167Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@camsw Mogelijk dat er bij jou dan nog een ander probleem speelt. Kun je per privebericht laten weten met welke gebruikersnaam je op dit moment inlogt? Je stuurt een privebericht door bovenop de pagina op "Berichten" te klikken. Klik daarna op het oranje-witte kladblok symbool. Type dan achter "Verzenden naar" mijn naam in zodat het bericht direct bij mij uitkomt. Ik kan dan verder voor je onderzoeken waarom het bij jou op dit moment nog niet werkt. En even ter conrole: heb je zowel de Ziggo Go app als de browser www.ziggogo.tv getest? 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19167Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@camsw Hartelijk dank voor de gevraagde gegevens per privebericht! Ik ga gelijk voor je onderzoeken waarom het bij jou nog niet werkt. Zodra ik meer weet laat ik het direct weten onder dit topic. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @camsw,

 

Ik zie dat je al enige tijd hier geen reactie hebt gehad, sorry daarvoor. Mijn collega heeft het intern doorgezet, maar ik zie dat je onder een small business abonnement valt, wat voor ons niet is in te zien en dus ook lastig te volgen. Is het inmiddels opgelost?

camsw
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hi Alex,
Nee nog steeds niet opgelost.
De small business is het internet, Ziggo go valt onder mijn prive-abonnement. Ik heb geen inlog daarvoor wel het klantnummer 10340159. Misschien kan je daarmee verder?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Yes, die had ik gezien, maar die is automatisch gekoppeld aan je small business-account, vandaar. Ik heb navraag gedaan over het ticket wat mijn collega heeft doorgezet. Zodra ik meer weet, hoor je van me!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @camsw

Even een update vanaf deze kant! Het ticket is inmiddels gesloten. Er is een refresh geweest voor meerdere klanten met dezelfde of vergelijkbare issues, waardoor het nu opgelost moet zijn. Kun je ons laten weten of alles bij jou ook weer in kannen en kruiken is? 
 

camsw
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dan kan het ticket nu weer open!

"Geen zenders beschikbaar. Je kunt je zender line-up wijzigen onder Link in het instellingen menu."

Na klikken op de link:

"Er is een technisch probleem

Om technische redenen kunnen we nu geen zenderlijst tonen. Probeer het later opnieuw."

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @camsw,

 

Ik heb zojuist intern contact gehad over de situatie en over het ticket. Alles is verbonden aan je small business-account/abonnement, wat betekent dat wij hier op de Ziggo Community maar een deel van de gegevens kunnen vinden/inzien. Dat is ook de reden dat de tickets tot nu toe niets hebben opgeleverd. Ik wil je dan ook vragen direct contact op te nemen met onze zakelijke kant via 0800 0620. Zij kunnen je verder helpen. Het spijt me dat ik je alsnog door moet verwijzen nadat je zo'n lange tijd hebt moeten wachten, ik hoop dat er snel uitkomst komt!

Uitgelicht topic