jeroenenmeggie
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen opname instelling in Ziggo Go app na update mediabox

Ik heb net de update op de Mediabox uitgevoerd, maar nu kan ik via de Ziggo GO app geen opnamen meer instellen.

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, modem en Mediabox opnieuw opgestart, maar dit heeft het probleem niet opgelost. 

2 Reacties 2
SKi
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem!

Erik S Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1330Reacties
  • 161Oplossingen
  • 218Likes

Dag @jeroenenmeggie en @SKi! Jammer dat jullie sinds de update van de mediabox geen opnames meer kunnen instellen via Ziggo GO. Hebben jullie de update onlangs uitgevoerd, of is dit al langere tijd geleden? Na de update kan het zijn dat er nog bepaalde zaken verwerkt moeten worden in ons systeem waardoor Ziggo GO tijdelijk niet volledig functioneel is. Dat mag echter niet langer dan 24-48 uren duren.

 

Ik ben dan ook erg benieuwd hoe het er momenteel voor staat en of het inplannen van opnames via Ziggo GO misschien weer mogelijk is. Laat het ons weten hier! 🙂

 

 

Uitgelicht topic