1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
KOOSMEIJER

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Kan geen online tv meer kijken.

Hallo.

Sinds gisteren kan ik geen tv meer kijken op mijn laptop, deze geeft nu incognito modus aan als ik op een zender klik, hoe kom ik er hier weer uit om toch weer te kunnen kijken. Ik klik op Ctrl en shift en op een N dan kom ik op incognito te staan maar verder gebuurd er niets als ik het schuifje op zij druk. Hoe kom ik hier weer uit zodat ik wel weer tv kan kijken op mijn laptop.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Goedenavond @KOOSMEIJER,

Welkom op de Community!
Zoals je misschien wel in dit topic hebt gelezen, ben je niet de enige met deze foutmelding.
Vervelend dat het online tv kijken niet meer gaat, we hebben dit in onderzoek.

Heb je toevallig al gekeken of je de incognito modus daadwerkelijk gebruikt? Als dat wél zo is dan kun je dit uit te zetten om Ziggogo.tv te kunnen gebruiken. In het eerder genoemde topic zie je foto's van hoe je dat kan doen.
De melding kan ook in de web app optreden als deze is geïnstalleerd vanuit een incognito scherm, verwijderen en herinstalleren vanuit de normale modus verhelpt dit.
Staat incognito modus uit? Dan is de workaround alle cookies toestaan voor dit domein. Update dan de browser of start Ziggo Go vanuit een andere browser.

Kun je nadat je dit hebt gedaan ook de volgende vragen beantwoorden? Dan zetten we dit graag door naar de afdeling die dit in onderzoek heeft:

In welke browser + versie krijg je deze melding:

Werkt het in andere browsers wel:

Welk besturingssysteem + versie gebruik je:

Bekijk in context

KOOSMEIJER
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Kan weer kijken, na cookies ingeschakeld te hebben moest er nog een schuifje naar links, (dat was cookies en site gegevens wissen na je Chrome sluit ), deze schuifje stond nog aan.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10438Posts
  • 597Oplossingen
  • 2992Likes

heb je misschien cookies uitgeschakeld

welke browser gebruik je?

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Goedenavond @KOOSMEIJER,

Welkom op de Community!
Zoals je misschien wel in dit topic hebt gelezen, ben je niet de enige met deze foutmelding.
Vervelend dat het online tv kijken niet meer gaat, we hebben dit in onderzoek.

Heb je toevallig al gekeken of je de incognito modus daadwerkelijk gebruikt? Als dat wél zo is dan kun je dit uit te zetten om Ziggogo.tv te kunnen gebruiken. In het eerder genoemde topic zie je foto's van hoe je dat kan doen.
De melding kan ook in de web app optreden als deze is geïnstalleerd vanuit een incognito scherm, verwijderen en herinstalleren vanuit de normale modus verhelpt dit.
Staat incognito modus uit? Dan is de workaround alle cookies toestaan voor dit domein. Update dan de browser of start Ziggo Go vanuit een andere browser.

Kun je nadat je dit hebt gedaan ook de volgende vragen beantwoorden? Dan zetten we dit graag door naar de afdeling die dit in onderzoek heeft:

In welke browser + versie krijg je deze melding:

Werkt het in andere browsers wel:

Welk besturingssysteem + versie gebruik je:

KOOSMEIJER
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik gebruik windows 10 en browser Crome Versie 90.0.4430.93 (Officiële build) (64-bits) . Maar het probleem komt ook voor bij mijn andere browser zoals Opera en firefox. Maar ik kan wel op mijn mobiel telefoon tv kijken. Heb zelfs ook even gegoocheld maar ook hier kwam ik niet verder en liep tegen de muur aan. Heb alles gedaan wat jullie hier voorstellen maar kom er niet verder mee helaas.

Matfried

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

-Staat incognito modus uit? Dan is de workaround alle cookies toestaan voor dit domein

Dat werkt bij mij! Ik kan weer tv kijken

KOOSMEIJER
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Cookies staan aan en heb de computer opnieuw opgestart maar nog het zelfde probleem.

KOOSMEIJER
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Kan weer kijken, na cookies ingeschakeld te hebben moest er nog een schuifje naar links, (dat was cookies en site gegevens wissen na je Chrome sluit ), deze schuifje stond nog aan.

L Blom

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb ook het zelfde probleem

google chrome en edge

windows 10pro

KOOSMEIJER
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb ook windows 10 en had ook probleem met de tv op mijn laptop.

Oke dan zal ik je even helpen, als je Crome heb dan moet je even naar de instelling gaan en op cookies en andere gegevens staan klikken, vervolgens zie je drie schuifjes staan daarvan moet je de eerste twee schuifjes naar links schuiven de laatste schuifjes laat je in blauw staan, en als het goed is heb je dan weer tv op je computer.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 547Likes

Dag @KOOSMEIJER! Fijn dat je het probleem hebt weten op te lossen, dat is goed nieuws 🙂 Hopelijk lukt het om @L Blom ook te helpen hiermee!

L Blom

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan weer kijken, na cookies ingeschakeld te hebben moest er nog een schuifje naar links, (dat was cookies en site gegevens wissen na je Chrome sluit ), deze schuifje stond nog aan.

bedankt voor het meedenken en oplossen! @KOOSMEIJER