wesleyd

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Kan geen film en serie meer afspelen ziggo go

Hallo,

een paar maanden geleden was er een storing waardoor ik steeds de melding kreeg dat ik een abonnement nodig heb om series te kijken. Dit probleem heb ik met de ziggo app en op mn televisie. Hier hadden uiteindelijk diverse ziggo-leden last van. Uiteindelijk is dit na enkele weken opgelost.

Alleen nu heb ik weer precies hetzelfde probleem. Ik had gehoopt dat dit nu definitief opgelost zou zijn. Hebben meer mensen hier momenteel weer last van? 

22 Reacties 22
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

is er niks aan je abonnement zelf verandert ?

 

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Ziggo-GO-krijgt-een-update/ba-p/955956

 

 

wesleyd
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Nee, niets. 

Het zijn precies dezelfde problemen als in April. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedenavond @wesleyd, dit is een tijdje een bekende issue geweest maar dit zou inmiddels opgelost moeten zijn. Ik heb het zojuist handmatig opgevoerd. Wil je het over een uurtje testen via je mediabox? Ziggo Go kan er iets langer over doen. 

wesleyd
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik gebruik geen mediabox. 

ik gebruik alleen de ziggo go app op tv en mobiel. het werkte even, alleen nu krijg ik op mn mobiel weer de melding dat ik een abonnement nodig heb. op de tv werkt het nog...

dirkga

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hier op mijn windows 10 Pc exact hetzelfde probleem, zowel via de edge browser alsook de chrome browser 

op ziggogo.tv alsook via de ziggo app van chrome.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

@dirkga 

welke foutmelding krijg je ?

 

@wesleyd 

is de mediabox wel aangesloten ? en heb je de mogelijkheid het even te testen via de mediabox ?

wesleyd
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

 Nee, de mediabox zit  og un de verpakking. ik gebruik al jaren geen mediabox meer. alles via ziggo go app

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1331Posts
  • 203Oplossingen
  • 670Likes

@wesleyd zeker niet handig. Zijn er zenders die wel werken? 
Eventueel nog checken in de favoriete zenders bij de instellingen. Mocht dat ook niet werken, laat het me weten welke versie Ziggo GO app je gebruikt. 
Er loopt een onderzoek naar dit probleem, zodra we jouw terugkoppeling hebben, zetten we die gegevens gelijk door. 

dirkga

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

ik krijg de melding dat ik een abonnement nodig heb.

en dit terwijl ik wel ingelogd ben.

Hij start wel altijd de uitzending maar geeft dan sporadisch na een paar minuten deze melding.

ga ik dan terug en start de uitzending weer dan weet hij wel waar ik gebleven ben.

Erg vreemd en vooral zeer vervelend zeker als je via replay tv een uitzending terug kijkt.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

@dirkga

heb je het alleen bij replay-tv of ook bij live tv movies en series etc ?

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

🤔 Zeker zeer vervelend @dirkga! We herkennen helaas ook het probleem, sorry dat je hier last van hebt! Wil je de volgende vragen beantwoorden, dan zetten we dit graag door naar de afdeling die dit onderzoekt:

 

- Ontvang je de melding constant of enkel op bepaalde momenten: 
- Welk specifieke kanaal is getest: 

- Krijg je dezelfde melding bij een film/serie via On Demand: 

- Versie Ziggo Go app (vindbaar via instellingen in het menu van de app -> onderaan de pagina staat de versie benoemd): 

wesleyd
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

4.34. 23.104 is mn versie.

ik heb alleen 1,2,3 voor de rest geen zenders. op mn tv werkt alles wel. ook via de app. 

dirkga

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Erik,

 

- Ontvang je de melding constant of enkel op bepaalde momenten:  geen specifieke momenten het is echt sporadisch soms tweemaal in een uitzending en soms zelfs wel een keer of vier in een uitzending van bijna een uur.
- Welk specifieke kanaal is getest: Het ziggo sport kanaal (de app geeft geen kanaal nummers maar dat is dacht ik kanaal 14)

- Krijg je dezelfde melding bij een film/serie via On Demand: dat weet ik niet ik kijk via ziggo bijna alleen ziggo sport en alleen tijdens een F1 race weekend, de rest kan mijn interesse niet wekken. ik kijk meestal streamingsdiensten.

- Versie Ziggo Go app (vindbaar via instellingen in het menu van de app -> onderaan de pagina staat de versie benoemd):  4.41.4617+1211 prod  (dit is wat ik kan vinden)

 

Ik hoop dat deze aanvulling qua info helpt met het oplossen van het probleem.

aangezien ik de ziggogo app of de website ziggogo.tv alleen gebruik voor het kijken van de samenvattingen van de F1 en het race cafe, verder kijk ikzelf geen Tv uitzendingen. mijn vrouw wel maar die kijkt via de mediabox next of de mediabox next mini en bij beide zijn eigenlijk nooit issues.

 

m.v.g. Dirkga

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@wesleyd Je hebt nog niet de nieuwste versie op jouw apparaat staan. Wil je de versie 4.41 via de appstore downloaden? 

 

@dirkga Het lijkt erop dat jij last hebt van een andere issue. Alle updates over deze issue vind je hier: https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-quot-Please-try-again-later-Oops-something-went-wron... 

dirkga

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

beste Lotte

 

Welnu ik heb daar nu ook gereageerd,

maar ik vindt het belangrijker hoe men dit gaat oplossen.

Ik kijk al meerdere jaren op deze wijze naar ziggogo en nooit problemen,

en nu sinds de laatste update ineens wel.

Overigens betwijfel ik of dit wel hetzelfde probleem betreft, 

daar  Paul daar reageerd dat er veel problemen met inloggen zijn,

en dat is hier totaal geen probleem, het probleem is dat ik tijdens het kijken van een uitzending

(en dan ben ik dus al ingelogd) ineens een zwart scherm krijg met de melding dat ik geen abonnement heb die ik wel heb. ik kan dan ook gewoon terug en de uitzending weer verder kijken waar ik gebleven was zonder überhaubt opnieuw in te loggen.

 

Tja schiet mij maar lek . 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19176Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@dirkga Hartelijk dank voor je reactie! Begrijp ik uit je bericht dat je de melding "Geen abonnement" af en toe te zien krijgt. Of krijg je de melding op continue op alle kanalen te zien via zowel de Ziggo GO app als via www.ziggogo.tv ? Als dit laatste het geval is, dan vermoed ik dat er een probleem is met het Mijn Ziggo account zoals beschreven in dit topic. Kun je laten weten of het op dit moment lukt om online tv te kijken?

dirkga

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Paul  Ik kan elk kanaal bekijken en terug kijken,

maar tijdens het kijken komt ineens de melding.

Ik kan dus op alle zenders  de uitzending starten maar die worden sporadisch

onderbroken en gestopt met de eerder genoemde melding,

ga ik dan terug in de app of op de ziggogo.tv site via het pijltje linksboven in beeld van de uitzending,

dan kan ik de uitzending weer opnieuw starten en verder kijken waar ik gebleven was.

er is dus tijdens het inloggen Géén probleem en ook niet tijdens het starten van een uitzending.

het probleem doet zich voor tijdens het afspelen van een uitzending en hoe lang het duurt in een uitzending

voordat de melding komt, die tijd is sporadisch, de ene keer al na een paar minuten en soms pas na ruim een kwartier kijken. 

 

Duidelijker dan dit kan ik het echt niet verwoorden.

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19176Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@dirkga Kijk je op dit moment online tv op een locatie in het buitenland of op je eigen thuisnetwerk (in Nederland)?

dirkga

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Paul  Ik kijk op mijn eigen ziggo netwerk in nederland.

Uitgelicht topic