HOFFMAJM
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen Series XL meer kijken op 2 de tv

kan geen xl series meer bekijken geeft aan 

je hebrt abonnement nodig 

bij ziggo is het wel actief

 

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47647Posts
  • 2888Oplossingen
  • 10506Likes

Dit wordt de laatste dagen heel vaak gemeld op dit forum.

Ik vermoed ergens een storing.

Ziggo is er al mee bezig.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 1565Posts
  • 173Oplossingen
  • 302Likes

Goedemiddag @HOFFMAJM

 

Wees welkom hier op de Ziggo Community!

Vervelend dat je problemen ervaart met je Movies&Series XL abonnement via Ziggo GO.

De foutmelding die jij omschrijft, komt ons bekend voor. We zijn druk bezig de oorzaak hiervan te achterhalen.

Zou je voor ons onderzoek de volgende informatie willen aanleveren? Dan gaan wij ermee aan de slag.

Gebruikersnaam Mijn Ziggo: 
Welke content probeert je te kijken: 
Staat het bijbehorende zenderpakket actief in Mijn Ziggo?: 
Werkt het wel op de Ziggo GO app: 
Werkt het op de Mediabox: 
Werkt het in een andere browser wel?