Vraag
Reacties
Oplossing
renenl
Level 3

Kan film Familieweekend niet afspelen

Ik zie Familieweekend wel in mijn Movies overzicht maar kan deze niet afspelen. Geeft foutmelding "Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld”. Gaat fout op alle platforms.

Verder werkt ZiggoGo bij mij goed dus de fout zit bij Ziggo. Graag zsm oplossen. url:

Familieweekend (ziggogo.tv)

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @renenl

Dat is natuurlijk flink balen. De film Familieweekend was tijdens de uitpakweken beschikbaar. De periode hiervan was 1 tot en met 17 december 2020. Er is waarschijnlijk iets mis gegaan met het volledige verwijderen van de titel waardoor je deze nog wel zag, maar niet kon starten. Dit is inmiddels verholpen en de film is niet meer zichtbaar in het aanbod. 

Mijn excuses voor het ongemak, @renenl

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
HereIsTom
Level 5

Hier speelt deze film ook niet af, dus denk dat hij al is verwijderd of er iets fout gaat op de server.

0 Kudos
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @renenl

Dat is natuurlijk flink balen. De film Familieweekend was tijdens de uitpakweken beschikbaar. De periode hiervan was 1 tot en met 17 december 2020. Er is waarschijnlijk iets mis gegaan met het volledige verwijderen van de titel waardoor je deze nog wel zag, maar niet kon starten. Dit is inmiddels verholpen en de film is niet meer zichtbaar in het aanbod. 

Mijn excuses voor het ongemak, @renenl

0 Kudos
Ga naar reactie