1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
R_C_Meester

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan de Ziggo Go app niet afspelen op mijn telefoon of Chromecast

Ik probeer iets af te spelen van de Ziggo Go app op mijn telefoon wat niet lukt. Ik probeer het op mijn Chromecast. Maakt wel verbinding. Maar speelt niet af. Dat gezegt te hebben. Er is geen afspeel button te vinden wanneer je op een pagina bent van een titel. Niet op de telefoon en ook niet als ik kast naar de Chromecast. Dus hoe kan ik iets afspelen en kijken? Nu probeer ik afbeelding toe te voegen. Lukt niet. Mijn excuses hier voor

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Raytje

Level 7
  • 146Posts
  • 10Oplossingen
  • 27Likes

Ik zie dat je een VPN hebt en dat gaat niet lukken zo.

De Ziggo Go werkt niet in combinatie met een VPN.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Raytje

Level 7
  • 146Posts
  • 10Oplossingen
  • 27Likes

Voldoet je telefoon wel aan de minimale eisen?

Raytje_0-1663834636676.png

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4637Posts
  • 390Oplossingen
  • 1891Likes

@R_C_Meester goed dat je het hier even komt melden, welkom ook. Kuren met het kijken van tv wil je natuurlijk niet.

Uit je bericht kan ik niet halen of je dit al vaker hebt ervaren of dat het eerder allemaal goed werkte. 

Kan je naast de gegeven adviezen deze tips eens uitvoeren? Als het daarna nog steeds niet lukt, meld het dan gerust! 

R_C_Meester
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb gecontroleerd of het de laatste versie is van de Google store. En ik zit zeker op het zelfde netwerk. Ik kan Netflix en andere streaming diensten wel gewoon casten om mijn Chromecast. Alles behalve Ziggo Go.

R_C_Meester
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb eerder al de site van Ziggo Go afgespeurt naar oplossingen. Het ligt niet aan de chromecast zelf. Ik kan verbinden als ik een andere streaming dienst gebruik. Wat ik eerder al benoem is dat de Ziggo Go app wel verbind om te casten maar niet afspeelt. Er is geen afspeel button om de opdracht te geven om af te spelen. De play / pauze button werkt niet. Mijn telefoon is nog vrij nieuw. Runt Android 12. 

R_C_Meester
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Screenshot_20220921-184416_Ziggo GO.jpg

Screenshot_20220921-184424_Ziggo GO.jpg

  

Screenshot_20221006-063350_Google Play Store.jpg

Screenshot_20220921-184503_Ziggo GO.jpg

Raytje

Level 7
  • 146Posts
  • 10Oplossingen
  • 27Likes

Ik zie dat je een VPN hebt en dat gaat niet lukken zo.

De Ziggo Go werkt niet in combinatie met een VPN.