Schrap

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Je huidige profiel wordt verwijderd en ik word uitgelogd Ziggo Go App

Hallo,

 

Tot voor kort had ik internet only van Ziggo. Twee weken geleden heb ik daar Online Tv bij besteld voor €8 meer. 
Nadat het nieuwe abonnement geactiveerd is en ik inlog op mijn Apple TV in de Ziggo Go app, gaat het voor een kwartier goed. Rechtsboven in beeld komt er te staan “je huidige profiel is verwijderd” en ik word uitgelogd. 
geprobeerd op iPad, iPhone en Mac Studio (Chrome en safari). Niets werkt, ik blijf er na een kwartier uitgegooid worden. Account van een familielid geprobeerd, werkt gewoon en ik word er niet uitgegooid. 

Heel vervelend dit en zo kan ik geen tv kijken.

 

Weet iemand hier een oplossing voor? Supportdesk weet het niet en wil me compenseren met een gratis zender pakket, maar ja dat kan ik niet kijken 😂

help!

 

incident staat geregistreerd onder incident INC000004667107

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Schrap!

Dan neem je een extra dienst en kan je er geen gebruik van maken, dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk. Ik heb gezien om welk issue het speelt en dat hebben we in onderzoek. Het gaat vooral om iOS en de app die dan uiteindelijk crashed. Heb je de nieuwste software versie op de tv staan en ook de app al eens opnieuw gedownload?

Je kan de app wel gebruiken op een ander toestel/apparaat, heb je dat al eens getest? Snap dat je het natuurlijk wilt kijken op de TV maar dat is even een dingetje op dit moment! 

Schrap
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Carlien,

 

bedankt voor je reactie. Ik heb het net geprobeerd met de ziggo go app op mijn iPhone maar dan via 5G Ipv mijn thuis WiFi netwerk. Daarnaast ook geprobeerd op een window laptop. Alles met hetzelfde resultaat. Apps eraf gehaald opnieuw geïnstalleerd. Het lijkt toch echt iets met mijn account te maken te hebben. 

en zoals eerder aangegeven. Als ik een account gebruik van een familielid, dan werkt alles prima op dezelfde apparatuur. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Dan zou ik dat even moeten doorzetten want op dit moment zou het alleen om een iOS apparaat gaan waarvan we op de hoogte zijn. Mag ik van jou de volgende informatie? Dan zet ik het door naar de afdeling die hier over gaat. Ik stuur je een privé bericht met informatie die ik van je nodig hebt! @Schrap 

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Dankjewel voor je reactie! Dan maar even tijdelijk het account van iemand anders gebruiken als dat wel werkt. Ik heb doorgezet dat je op alle fronten last hebt van inloggen! Ik durf niet te zeggen of ik reactie krijg of dat ze het meenemen in de storing die al loopt. Het is in ieder geval doorgezet zodat het verder onderzocht wordt. @Schrap 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Schrap,

 

Het is alweer enige tijd geleden, maar als ik het goed zie heb je ervoor gekozen om je abonnement weer aan te passen zonder Ziggo GO. Begrijpelijke keuze als we er niet voor konden zorgen om dit probleem op te lossen. Voor wat het waard is: We hebben al enige tijd een onderzoek lopen naar spontane logouts, maar dit is toch een heel specifiek issue. Daar loopt inmiddels een los onderzoek voor. Ik kan je op de hoogte houden van de voortgang, mocht je in de toekomst toch weer over willen.

Uitgelicht topic