1
Vraag
2
Reacties
Tessa78

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken

Hi!

 

Ik heb vorige week online een aanvullend abonnement afgesloten (Movies & Series XL). De bestelling staat als afgerond in mijn overzicht en de medewerker die ik vanochtend sprak bevestigde dit. Ik kan echter niets kijken. Krijg de melding ‘je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken). Ik ben het probleem hier vaker tegen gekomen, maar heb geen oplossing kunnen vinden. Wie helpt me op weg? Info aangevuld in mijn profiel. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Tessa78 Ontzettend balen dat deze actie ook nog niet geleid heeft tot de oplossing! Ik heb het probleem nu even aangekaart bij mijn collega's die inzage hebben in de achterliggende systemen. Vermoedelijk gaat er daar iets mis waardoor de zenders het nog niet doen. Zodra ik een terugkoppeling heb laat ik het weten in dit topic. 

Bekijk in context

Tessa78
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Opgelost! Dank voor de hulp. 

Bekijk in context

Jaco1966

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Opgelost! Na inloggen met de juiste (nieuwe) accountnaam is het zenderoverzicht weer aanwezig en kan er weer gekeken worden. Dank voor het meedenken allemaal!

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @Tessa78 en een warm welkom op de Community,

Ontzettend balen dat je nu al zolang wacht totdat de extra zenders (Movies & Series XL) het gaan doen! Het is daarom goed dat je door middel van dit topic even aan de bel trekt. Ik heb jouw gegevens er even bijgepakt en ik zie dat Movies & Series XL actief staan onder jouw klantnummer. Zojuist heb ik opnieuw signaal gestuurd naar jouw Mediabox Next wat ervoor zorgt dat alle zenders opnieuw worden vrijgegeven. Binnen nu en uiterlijk 24 uur dienen de zenders het te doen. Laat je weten of het gelukt is?

Tessa78
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor je hulp. Helaas is er nog niets veranderd. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Tessa78 Ontzettend balen dat deze actie ook nog niet geleid heeft tot de oplossing! Ik heb het probleem nu even aangekaart bij mijn collega's die inzage hebben in de achterliggende systemen. Vermoedelijk gaat er daar iets mis waardoor de zenders het nog niet doen. Zodra ik een terugkoppeling heb laat ik het weten in dit topic. 

Tessa78
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank! 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Tessa78 Graag gedaan! Je hoort het van me zodra ik een terugkoppeling heb.

Tessa78
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Opgelost! Dank voor de hulp. 

Jaco1966

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb er ook last van. In oktober verhuisd (na een tijdje met een dubbel abbo gewerkt te hebben en kom er nu pas achter dat Ziggogo (app en website) geen zenderlijst tonen met de mededeling dat een abbo benodigd is. De mediabox laat de zenderlijst wel zien.  Huidige postcode /  huisno staat in mijn profiel. Alvast veel dank voor de eventuele hulp (van de moderators begrijp ik).

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Jaco1966 Heb je al een Mijn Ziggo aangemaakt met je nieuwe klantnummer en met die inlog gegevens ingelogd in de app en op de website?

Jaco1966

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hi Bert, kom net uit de chat met Ziggo: Dat is inderdaad wat er aan de hand is! Dus kennelijk geen probleem met Ziggo Go, maar met het klantnummer.  Ben benieuwd wat er gebeurt met dat nieuw aan te maken account op MijnZiggo.

Jaco1966

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Opgelost! Na inloggen met de juiste (nieuwe) accountnaam is het zenderoverzicht weer aanwezig en kan er weer gekeken worden. Dank voor het meedenken allemaal!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic