Heb sinds kort Ziggo internet en TV thuis; alleen mijn Ziggo Go app doet het niet; heb abonnement nodig om dit te bekijken zegt ie?! klantenservice kon me niet verder helpen; een reset van mn abonnement is nodig las ik hier ergens? ik ben ooit jaren geleden klant van Ziggo geweest, toen onderbroken, en nu weer opnieuw klant geworden, met zelfde email adres; iPh 14 Pro Max dus daar ligt t ook niet aan; graag een oplossing; alvast dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb het opgelost door mijn oude Mijn Ziggo klantnummer aan een email adres van een ander te koppelen, waardoor mijn eigen beoogde emailadres weer vrij kwam. Daarmee opnw geregistreerd, dan met nieuwe klantnummer. Gelukt, nu werkt alles zoals het hoort.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je al met het nieuwe klantnummer al een nieuw Mijn Ziggo aangemaakt met een andere gebruikersnaam?
Hi Bert; ik heb maar 1 email adres dat ik al sinds mijn 15e of zo gebruik. De optie die jij biedt betekent dat ik een nieuw, ander email adres moet gebruiken. Dat heb ik niet (en wil ik ook niet).
Volgens mij moet het account gewoon verwijderd worden binnen Ziggo, zodat ik datzelfde email adres kan hergebruiken om mezelf opnieuw mee te registreren, met een nieuw klantnummer. Ik hoor graag, dank alvast! Gr, Wouter
**mod edit: e-mailadres verwijderd ivm privacy**
Heb het opgelost door mijn oude Mijn Ziggo klantnummer aan een email adres van een ander te koppelen, waardoor mijn eigen beoogde emailadres weer vrij kwam. Daarmee opnw geregistreerd, dan met nieuwe klantnummer. Gelukt, nu werkt alles zoals het hoort.
@WvdM76 TOP dat het nu werkt zoals je wenst.
Advies: plaats geen actieve emailadressen op een open forum wat door de hele wereld te lezen is, spammers en hackers zijn dol op actieve emailadressen.
Een Ziggo moderator zal het binnenkort weghalen.
Hoi, waar heb je dat precies gedaan? Ik heb hetzelfde probleem (en vele met ons denk ik sinds de gratis Viaplay bij KPN voorbij is 😁) sinds ik na een jaar weer terug ben bij Ziggo. Ik heb nog wel wat verschillende mailadressen dus kan dat eenvoudig doen maar moet wel even weten hoe en waar.
Hi @RO2B, welkom terug 😁
Je hebt een nieuw klantnummer gekregen, vermoedelijk log je nog in met je oude gegevens. Met je nieuwe klantnummer kun je een nieuw Mijn Ziggo (en daarmee Ziggo GO) aanmaken via deze link.
Je huidige mailadres is inderdaad nog gekoppeld aan je oude klantnummer. Je kunt een andere gebruiken, of ik verwijder deze voor je als je dat wil.
Hoi Alex,
Ik heb het mailadres gewijzigd maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Het is denk ik te ingewikkeld vervlochten met allerlei diverse ziggosites (mijnZiggo, Ziggo Go, Ziggo account).
Vertel maar wat ik precies moet doen want nu wekt het helemaal niet 🙁
Ik heb je een privébericht gestuurd!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.