Ik wil een samsung 32t5300 smart tv kopen. Ik weet alleen niet of je de ziggo go app wel of niet kunt installeren. Voor mij best belangrijk omdat ik op de kinderkamer geen coax kabel heb en dus via internetkabel zal moeten.
op de bol.com website zeggen ze geen probleem, bij mediamarkt zeggen dat kan nog niet niet.
Wie heeft het antwoord en kan me helpen.
Wie weet welke tizen versie op die tv zit.
Ik ben benieuwd
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je dit topic al gevonden ?
Misschien kom je hier wat verder mee
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je dit topic al gevonden ?
Misschien kom je hier wat verder mee
Afgaande op het bouwjaar 2023 mag dat geen probleem geven. Maar @Tilburgvraag heb je ook internet via Ziggo dat is het meest belangrijke.
Heb ik gelezen, maar schijnbaar nog niet volle samsung tv's
zeker internet vanuit ziggo
Bij Samsung komt er bijna elk jaar een nieuwe Tizen versie. De bouwjaar gecombineerd met de introductiejaar van een model is maatgevend, in principe hoort de app op elke Samsung die van na 2020 is geïnstalleerd te kunnen worden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.