1
Vraag
2
Reacties
Paul verstraten

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het mogelijk om opnames via Ziggo Go te bekijken?

Kan ik een opname terug kijken via de ziggo go app??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70393Posts
  • 4898Oplossingen
  • 19891Likes

Als je een Next of Next Mini hebt, kun je via de Ziggo Go app ook bewaarde/opgenomen programma's bekijken.

Bekijk in context

22 Reacties 22
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70393Posts
  • 4898Oplossingen
  • 19891Likes

Als je een Next of Next Mini hebt, kun je via de Ziggo Go app ook bewaarde/opgenomen programma's bekijken.

Rene F

Level 10
  • 486Posts
  • 34Oplossingen
  • 128Likes

.. zowel via de app op  je mobiele apparaat, als in een browser via ziggogo.tv .

Scotia

Level 4
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Bij mij in de ziggo go app geen opnames meer te zien helaas . Wel op de tv ! Wij hebben de next box . Vind dit heel vervelend . Hoop oplossing hier te lezen 

 

Scotia

Level 4
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Lukt mij niet meer ! Op de tv zijn onze opnames gewoon te zien maar niet in de ziggo go app . Kopje " opname " is weg . Wij hebben de next box . Hoop oplossing hier te lezen. App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9329Posts
  • 570Oplossingen
  • 2428Likes

@Scotia 

een moderator komt binnen enkele werkdagen langs het topic zij kunnen in het administratie systeem kijken wat er mis gaat

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8052Posts
  • 949Oplossingen
  • 3471Likes

Hi @Scotia, wat zuur dat dit niet bij je werkt. Ik zie dat er veel is gebeurd en hersteld bij je abonnement de afgelopen periode. Ik verwacht dat het daarmee samenhangt en bij het herstel dit is blijven hangen. Ik heb je probleem bij een specialist neergelegd die het gaat onderzoeken. Ik houd je op de hoogte.

Scotia

Level 4
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Ontzettend bedankt , ja er is veel gebeurd de laatste tijd en helaas buiten onze schuld om . Ik hoor graag van jullie . 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8052Posts
  • 949Oplossingen
  • 3471Likes

Hi @Scotia - Je ticket is inmiddels behandeld, wil je eens uit- en inloggen en het testen?

Karel.

Level 16
  • 1460Posts
  • 168Oplossingen
  • 911Likes

@Scotia 

Als je in de ZiggoGo app linksboven op het (gedeeld) profiel symbool:ab_profielen:klikt en dan op instellingen :interface_go_instellingen: iets naar beneden op Mediaboxen klikt. Dan zie je de gekoppelde Next (mini) met serienummer (CA-ID). Die moet overeen komen met het smartcard nummer van de Next die je gebruikt. Dat kan je achter halen in “Mijn Ziggo” -> Producten -> Televisie -> Ziggo Mediabox Next -> Meer Info -> Details -> Smartcardnummer.

 

Op z’n minst, lijkt mij, moet dit overeenkomen zodat de ZiggoGo app en Next met elkaar “gekoppelt” zijn.

Adri81

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Als weer werkt moet je ook opnames via de app kunnen plannen, dat is heel handig.

 

Scotia

Level 4
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Dit lukt dus niet , op de tv zie ik mijn opnames maar niet in de app op telefoon of laptop .  

Scotia

Level 4
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Dit zie ik niet staan in de ziggo go app .

 

**Moderator: Afbeelding geanonimiseerd** 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9329Posts
  • 570Oplossingen
  • 2428Likes

je e-mailadres staat in de printscreen 

het is niet slim en tegen de huisregels om

privé gegevens zoals e-mailadres etc te delen in topic,

een moderator kan de printscreen voor je aanpassen

Karel.

Level 16
  • 1460Posts
  • 168Oplossingen
  • 911Likes

@Scotia 

Ik maak geen gebruik van profielen. Daarom zie bij mij “Gedeeld profiel”

Misschien dat je ook even moet switchen naar “Gedeeld profiel” om dat zichtbaar te maken ?? Als dan ook geen menu keuze Mediaboxen bestaat, dat is dan een onderdeel van het probleem dat je geen opnames ziet. 

 

Bij “Gedeeld profiel” tussen App voorkeuren en Ouderlijk toezicht kan je de gekoppelde Mediabox(en) controleren.

 

IMG_0914.jpeg

Scotia

Level 4
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

**plaatje verwijderd ivm privacy**

Karel.

Level 16
  • 1460Posts
  • 168Oplossingen
  • 911Likes

@Scotia 

Bewerk je reactie en haal het plaatje maar weer weg. Je email adres is zichtbaar.

Plaatje is hetzelfde als je al eerder hebt gepost. Het lijkt er op dat er geen Next is gekoppelt aan je ZiggoGO.

Scotia

Level 4
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Hoe haal ik het weg ? Bedankt info

Karel.

Level 16
  • 1460Posts
  • 168Oplossingen
  • 911Likes

In de reactie rechts aan de bovenzijde op het rondje klikken dan kan je de reactie bewerken.

Garihd

Level 12
  • 722Posts
  • 25Oplossingen
  • 356Likes

Het is niet zo handig dat dit nu in twee topics door blijft lopen.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic