Kan ik een opname terug kijken via de ziggo go app??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je een Next of Next Mini hebt, kun je via de Ziggo Go app ook bewaarde/opgenomen programma's bekijken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je een Next of Next Mini hebt, kun je via de Ziggo Go app ook bewaarde/opgenomen programma's bekijken.
.. zowel via de app op je mobiele apparaat, als in een browser via ziggogo.tv .
Bij mij in de ziggo go app geen opnames meer te zien helaas . Wel op de tv ! Wij hebben de next box . Vind dit heel vervelend . Hoop oplossing hier te lezen
Lukt mij niet meer ! Op de tv zijn onze opnames gewoon te zien maar niet in de ziggo go app . Kopje " opname " is weg . Wij hebben de next box . Hoop oplossing hier te lezen. App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
een moderator komt binnen enkele werkdagen langs het topic zij kunnen in het administratie systeem kijken wat er mis gaat
Hi @Scotia, wat zuur dat dit niet bij je werkt. Ik zie dat er veel is gebeurd en hersteld bij je abonnement de afgelopen periode. Ik verwacht dat het daarmee samenhangt en bij het herstel dit is blijven hangen. Ik heb je probleem bij een specialist neergelegd die het gaat onderzoeken. Ik houd je op de hoogte.
Ontzettend bedankt , ja er is veel gebeurd de laatste tijd en helaas buiten onze schuld om . Ik hoor graag van jullie .
Hi @Scotia - Je ticket is inmiddels behandeld, wil je eens uit- en inloggen en het testen?
Als je in de ZiggoGo app linksboven op het (gedeeld) profiel symboolklikt en dan op instellingen iets naar beneden op Mediaboxen klikt. Dan zie je de gekoppelde Next (mini) met serienummer (CA-ID). Die moet overeen komen met het smartcard nummer van de Next die je gebruikt. Dat kan je achter halen in “Mijn Ziggo” -> Producten -> Televisie -> Ziggo Mediabox Next -> Meer Info -> Details -> Smartcardnummer.
Op z’n minst, lijkt mij, moet dit overeenkomen zodat de ZiggoGo app en Next met elkaar “gekoppelt” zijn.
Als weer werkt moet je ook opnames via de app kunnen plannen, dat is heel handig.
Dit lukt dus niet , op de tv zie ik mijn opnames maar niet in de app op telefoon of laptop .
je e-mailadres staat in de printscreen
het is niet slim en tegen de huisregels om
privé gegevens zoals e-mailadres etc te delen in topic,
een moderator kan de printscreen voor je aanpassen
Ik maak geen gebruik van profielen. Daarom zie bij mij “Gedeeld profiel”
Misschien dat je ook even moet switchen naar “Gedeeld profiel” om dat zichtbaar te maken ?? Als dan ook geen menu keuze Mediaboxen bestaat, dat is dan een onderdeel van het probleem dat je geen opnames ziet.
Bij “Gedeeld profiel” tussen App voorkeuren en Ouderlijk toezicht kan je de gekoppelde Mediabox(en) controleren.
**plaatje verwijderd ivm privacy**
Bewerk je reactie en haal het plaatje maar weer weg. Je email adres is zichtbaar.
Plaatje is hetzelfde als je al eerder hebt gepost. Het lijkt er op dat er geen Next is gekoppelt aan je ZiggoGO.
Hoe haal ik het weg ? Bedankt info
In de reactie rechts aan de bovenzijde op het rondje klikken dan kan je de reactie bewerken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.