1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
RVA1984

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is ESPN1 beschikbaar in de Ziggo GO app en ziggogo.tv?

Sinds 2022 is de zender ESPN (1) beschikbaar voor vrijwel alle Ziggo klanten. Hartstikke leuk. Op TV is deze zender beschikbaar en te bekijken maar in de Ziggo Go app of via www.ziggogo.tv is de zender niet te vinden / te bekijken. Welke informatie heb ik gemist?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5697Posts
  • 522Oplossingen
  • 1960Likes

Hoi @RVA1984

Leuk dat je het open ESPN kanaal ontdekt hebt 🙂 Deze zender is ook te bekijken op onze online Ziggo GO omgeving, je hebt dan wel minimaal een TV Standaard abonnement nodig. 

Ik hoop dat je de zender inmiddels gevonden hebt. Zo niet, controleer dan even via "Instellingen" -> "Favoriete zenders" of zender wel toegevoegd is aan je zenderlijst. Zo niet, selecteer dan de zender alsnog zodat je ook via Ziggo GO ESPN kunt bekijken 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 25025Posts
  • 1077Oplossingen
  • 8184Likes

ESPN is een kado van Ziggo en alleen beschikbaar op de Media Box en niet in de App of via de Ziggo Go App of de Ziggo Go TV App en browser.

Ik heb zelf ook ESPN en deze kan ik alleen via mijn Next kijken, mijn AppleTV en Chromecast 2022 is dit niet mogelijk.

Hiervoor heb je niks gemist, het kan helaas niet, alleen op de Media Box.

youriy

Level 17
  • 3199Posts
  • 155Oplossingen
  • 792Likes

Screenshot_20220927-142733.png

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5697Posts
  • 522Oplossingen
  • 1960Likes

Hoi @RVA1984

Leuk dat je het open ESPN kanaal ontdekt hebt 🙂 Deze zender is ook te bekijken op onze online Ziggo GO omgeving, je hebt dan wel minimaal een TV Standaard abonnement nodig. 

Ik hoop dat je de zender inmiddels gevonden hebt. Zo niet, controleer dan even via "Instellingen" -> "Favoriete zenders" of zender wel toegevoegd is aan je zenderlijst. Zo niet, selecteer dan de zender alsnog zodat je ook via Ziggo GO ESPN kunt bekijken 🙂

SRF

Level 12
  • 678Posts
  • 8Oplossingen
  • 193Likes

@ Rikst, mede door deze vraag zou het gemakkelijk zijn om in Ziggo Go omgeving Zendernummers erbij te zetten, zoals bij MediaBox Omgevening. 

Op Website bij Zenders staat ook Nummer vermeldt. 

Kan dit aangestuurd gaan worden.  

SRF

Level 12
  • 678Posts
  • 8Oplossingen
  • 193Likes

Hier wordt naar mijn idee ESPN 421 weergegeven. Ook zit de Gratis ESPN zit op 18. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5697Posts
  • 522Oplossingen
  • 1960Likes

Hi @SRF Dank voor je suggestie, deze is doorgezet naar onze ontwikkelaars. Voor nu zou ik als tip willen doorgeven dat je in de Ziggo GO app en/of via ziggogo.tv gebruik maakt van zoekfunctie in de gids. Als je daar de betreffende zender invult krijg je deze te zien in de zoekresultaten. 

SRF

Level 12
  • 678Posts
  • 8Oplossingen
  • 193Likes

Kan ik begrijpen, doch op Website Ziggo en in TV Gids op Mediabox staan Nummers. Er onstaat dat een Cirkel wat Compleet is.