Sinds 2022 is de zender ESPN (1) beschikbaar voor vrijwel alle Ziggo klanten. Hartstikke leuk. Op TV is deze zender beschikbaar en te bekijken maar in de Ziggo Go app of via www.ziggogo.tv is de zender niet te vinden / te bekijken. Welke informatie heb ik gemist?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @RVA1984,
Leuk dat je het open ESPN kanaal ontdekt hebt 🙂 Deze zender is ook te bekijken op onze online Ziggo GO omgeving, je hebt dan wel minimaal een TV Standaard abonnement nodig.
Ik hoop dat je de zender inmiddels gevonden hebt. Zo niet, controleer dan even via "Instellingen" -> "Favoriete zenders" of zender wel toegevoegd is aan je zenderlijst. Zo niet, selecteer dan de zender alsnog zodat je ook via Ziggo GO ESPN kunt bekijken 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
ESPN is een kado van Ziggo en alleen beschikbaar op de Media Box en niet in de App of via de Ziggo Go App of de Ziggo Go TV App en browser.
Ik heb zelf ook ESPN en deze kan ik alleen via mijn Next kijken, mijn AppleTV en Chromecast 2022 is dit niet mogelijk.
Hiervoor heb je niks gemist, het kan helaas niet, alleen op de Media Box.
Hoi @RVA1984,
Leuk dat je het open ESPN kanaal ontdekt hebt 🙂 Deze zender is ook te bekijken op onze online Ziggo GO omgeving, je hebt dan wel minimaal een TV Standaard abonnement nodig.
Ik hoop dat je de zender inmiddels gevonden hebt. Zo niet, controleer dan even via "Instellingen" -> "Favoriete zenders" of zender wel toegevoegd is aan je zenderlijst. Zo niet, selecteer dan de zender alsnog zodat je ook via Ziggo GO ESPN kunt bekijken 🙂
@ Rikst, mede door deze vraag zou het gemakkelijk zijn om in Ziggo Go omgeving Zendernummers erbij te zetten, zoals bij MediaBox Omgevening.
Op Website bij Zenders staat ook Nummer vermeldt.
Kan dit aangestuurd gaan worden.
Hier wordt naar mijn idee ESPN 421 weergegeven. Ook zit de Gratis ESPN zit op 18.
Hi @SRF Dank voor je suggestie, deze is doorgezet naar onze ontwikkelaars. Voor nu zou ik als tip willen doorgeven dat je in de Ziggo GO app en/of via ziggogo.tv gebruik maakt van zoekfunctie in de gids. Als je daar de betreffende zender invult krijg je deze te zien in de zoekresultaten.
Kan ik begrijpen, doch op Website Ziggo en in TV Gids op Mediabox staan Nummers. Er onstaat dat een Cirkel wat Compleet is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.