@RoWi. schreef:
...Wat gewoonweg niet klopt zijn de termen die Ziggo links en rechts nog hanteert en daarmee schept Ziggo zelf verwarring.
Ziggo schept bewust verwarring, al zullen ze dat nooit bekennen. Het is net zoals met Ziggo's reclame, waar bewust een rookgordijn wordt opgetrokken, als het om het laatste stuk coax gaat. Ziggo omschrijft dat als glasvezel-kabel, maar iedere ander mens leest dat natuurlijk niet zo. Blijkbaar probeert Ziggo dat zo weg te moffelen, dus zou ... 🤔.
Waar het in dit geval om gaat, is dat Ziggo die lagere/goedkopere abonnementen zo onaantrekkelijk mogelijk ( b.v. niet te begrijpen ) omschrijft, waardoor klanten misschien een hogere ( altijd veel duidelijkere omschreven ) abonnement nemen.
Ps. dat voor sommigen, die b.v. technisch zijn, die b.v. hier vaak komen of b.v. al vaak deze vragen hebben uitgezocht en hebben beantwoord, het antwoord simpel is, betekend niet dat anderen dat antwoord ook zo snel weten.
Zoals al vaker vermeldt, het gaat niet om ons techneuten, maar om die klanten die minder- of niet technisch zijn !