Dej2020
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Installeren Ziggo Go app op Philips smart TV 43PUS7304/12

Ik heb een nieuwe Philips smart TV gekocht en wil daarop tv kijken via Ziggo Go app, want een coax kabel kan niet doorgetrokken worden naar de TV. Weet iemand hoe je dat voor elkaar krijgt?

Ik probeer Ziggo Go app te downloaden op mijn windows PC, maar krijg elke keer de volgende foutmelding “

Dit Google-account is nog niet aan een apparaat gekoppeld. Open de Play Store-app op je apparaat voordat je apps installeert.”

Ik heb geen Play store app om mijn PC en heb ook nergens kunnen vinden waar je die app kan downloaden. Hoe omzeil ik die irritrante foutmelding om Zoggo Go te downloaden op mijn PC?   

Als ik dat voor elkaar krijg kan ik de gedownloade Ziggo Go app op mijn usb stick zetten en deze in de Philips TV steken, die ik dan kan benaderen met de gedownloade Solid Explorer om eindelijk TV te kunnen kijken.

Hoor graag als iemand dit weet.

Al vast dank!

Dej

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4162Reacties
  • 280Oplossingen
  • 609Likes

dat is niet mogelijk 

ziggo go is (nog) niet beschikbaar voor smart tv

wel kun je in de microsoft store ziggo go downloaden en via een hdmi kabel vanaf de laptop op je tv kijken of met een chromecast

Bekijk in context

7 Reacties 7
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4162Reacties
  • 280Oplossingen
  • 609Likes

dat is niet mogelijk 

ziggo go is (nog) niet beschikbaar voor smart tv

wel kun je in de microsoft store ziggo go downloaden en via een hdmi kabel vanaf de laptop op je tv kijken of met een chromecast

Bekijk in context

Dej2020
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik had vandaag met Ziggo gebeld en ze zeiden dat dit wel kon, vandaar dat ik de Ziggo Go app probeer te downloaden vanuit de Google Play store (omdat de Philips TV op android draait) op mijn Windows PC en deze dan via m'n USB stick in de Philips TV kan stoppen, dat zou werken volgens de technische backoffice van Ziggo.

Vreemd dat ze dit adviseren aan een klant als het niet werkt.

anoniemforum
Expert
Expert
  • 4162Reacties
  • 280Oplossingen
  • 609Likes
Dej2020 wrote:

Ik had vandaag met Ziggo gebeld en ze zeiden dat dit wel kon, vandaar dat ik de Ziggo Go app probeer te downloaden vanuit de Google Play store (omdat de Philips TV op android draait) op mijn Windows PC en deze dan via m'n USB stick in de Philips TV kan stoppen, dat zou werken volgens de technische backoffice van Ziggo.

Vreemd dat ze dit adviseren aan een klant als het niet werkt.

android tv is anders dan android voor telefoons en tablets de apps voor de android tv moeten zijn gemaakt voor de android tv of zijn aangepast zodat ze de tv werken vandaar dat de ziggo go app niet in de store van de tv is te vinden

Jamyla Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1010Reacties
  • 98Oplossingen
  • 177Likes

Goedemiddag @Dej2020 
Welkom op de Community pagina!
Het zou natuurlijk makkelijker zijn om de Ziggo GO app te laten functioneren op de Smart TV. Helaas is deze app nog niet beschikbaar.
Zodra de app na de testfase gelanceerd wordt, zullen we hier uiteraard over communiceren.

Bedankt voor je input @anoniemforum 

gschenkhuizen
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

fra

gschenkhuizen
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sorry ging even iets mis met Ziggo.

Hi Jamyla,

Kan je mij zeggen hoever jullie zijn met de testfase, sinds juni tot nu lijkt me best wel een lange testperiode.

Weet je ook op welke Philips modellen het werkt zoals jullie op de website vermelden? Ik krijg het niet voor elkaar om de Ziggo Go op een van de twee tv's te installeren, hoe dan ook.

Steefb
Expert
Expert
  • 8159Reacties
  • 1434Oplossingen
  • 2308Likes

@gschenkhuizen  De app is al geruime tijd beschikbaar. Je moet echter wel het android besturingssysteem hebben.

Dat is lang niet bij alle merken en/of modellen het geval .

Of en wanneer daar verandering in komt is niet bekend .

Ziggo GO TV voor Apple TV, Android TV en Amazon Fi... - Ziggo Community

Uitgelicht topic