Holandes

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Ziggo GO - gegevens kloppen niet

Als ik inlog in mijn ziggo portaal lukt het maar als ik met dezelfde gegevens op ziggogo online tv. kijken inlog krijg ik elke x een melding dat mijn inlog niet klopt. 

 

Ik vraag dan een nieuw wachtwoord aan, dat gaat dan weer via mijn ziggo portaal, nadat dez is gewijzigd 

krijg ik weer dezelfde error op ziggogo uw inloggegevens kloppen niet. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

probeer het eens met  www.ziggogo.tv 

in te vullen in een browser en dan je naam en ww gebruiken.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Holandes 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Het is heel vervelend dat Mijn Ziggo niet werkt zoals het zou moeten… en daar wordt aan gewerkt, maar daar heeft u op dit moment natuurlijk niks aan.

Wat wèl werkt is bij uw smartphone het draadloze netwerk (tijdelijk) uitschakelen en het via 4G proberen. Een andere optie is uw telefoon als hotspot instellen en via uw computer, laptop of tablet verbinding maken met de hotspot van uw telefoon.

Zolang Mijn Ziggo nog niet werkt via uw Ziggo-netwerk is het even lastig.

Laat even weten of het werkt.

Holandes
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dank je voor de tips. Ik kijk bijna nooit online via telefoon, ik kijk altijd via 

chrome desktop pc. alleen lukt het mij niet om met dezelfde inlog hier binnen te komen bij ziggogo. 

 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Sorry @Holandes 

Ik heb niet goed opgelet; ik las Mijn Ziggo, maar eigenlijk gaat het over ZiggoGo. Wat gebeurt er als u via een andere browser kijkt?

Holandes
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Wim Precies hetzelfde, error melding dat de inlog niet klopt

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

probeer het eens met  www.ziggogo.tv 

in te vullen in een browser en dan je naam en ww gebruiken.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Holandes 

De afgelopen dagen hebben we niets meer van je gehoord. Is dat positief nieuws? Werkt Ziggo GO tv inmiddels via de browser?
De link die je van @puppie hebt ontvangen, werkt via Google Chrome of Edge. Heb je dat al getest? 

Holandes
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hi, ik heb net geprobeerd in te loggen, als je op die link drukt dan staat er een verkeerde link, deze 

heb ik gecorrigeerd in de browser... Ik heb mijn gegevens net ingevoerd en ik ben voor het eerst ingelogd. 

Het werkt, hopelijk blijft het zo. 

 

Bedankt voor de hulp

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Hartstikke fijn @Holandes  Mooi dat het weer werkt 🙂 

Enjoy!

Holandes
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hooii het heeft nog nooit gewerkt, nu ik een herinnering kreeg op mijn mail van deze topic, gezien er vorige x gezegd was afwachten, heb ik het geprobrobeerd op jouw manier en het is voor het eerst sinds ik een abbo heb gelukt om in te loggen op ziggogogo, voorheen nooit gelukt vandaag voor h eerst

 

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

ik zie de tik fout www.ziggogo.tv moet het zijn.

Uitgelicht topic