Goede middag,
Nu ruim 7 maanden verder en nog steeds niet inloggen op ziggo go.
Door de moderator reeds gebeurd:
wachtwoord resetten
account resetten
gebeld worden door ziggo met mededeling zou opgelost moeten zijn.
Nu echter 7 maanden verder en nog steeds niet opgelost !!!!
inloggen op mijn ziggo gaat goed, alleen op ziggo go geen toegang.
Dit nu svp z.s.m. oplossen ipv alleen maar beloftes maken.
ps ik heb geen vpn aanstaan
Dit alles is gebeurd na overstap op mediabox next.
Voorheen nooit problemen met ziggo go.
Ik ben bijna de hele week van huis ,dan zou het leuk zijn als ik tv kon kijken op mn ipad
mvg P
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Tumke20_1,
Gezien mijn collega had aangegeven dat de verwachting was dat het begin deze week verholpen zou zijn. Ben ik benieuwd hoe het er momenteel voor staat?
Lukt het inloggen inmiddels weer? Zo niet, laat het ons dan weten dan gaan we er nogmaals achteraan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Morgen komt er een Ziggo moderator hier langs.
Dag @Tumke20_1! Allereerst mijn welgemeende excuses dat je al zo lang zonder werkende Ziggo GO account zit. Dat is ronduit teleurstellend en het spijt me enorm dat je, ondanks alle verwoede pogingen, nog steeds niet kunt inloggen bij Ziggo GO. Ik kan me goed voorstellen dat je dit inmiddels meer dan zat bent 😞
Zoals je waarschijnlijk wel weet staat er een storingsticket bij ons open met betrekking tot dit probleem. In sommige gevallen ontstaat dit probleem na een pakketswijziging naar de Mediabox Next of Mediabox XL met nieuwe software. Hier ben jij jammer genoeg ook de dupe van. Dit ticket staat al enige tijd open en helaas is er nog geen oplossing beschikbaar. Ik ga daarom geen valse beloftes doen hier met betrekking tot een oplossing op korte termijn. Geen leuk nieuws, maar wel de huidige (eerlijke) stand van zaken.
Naar aanleiding van het storingsticket wordt door de oplossende partij om extra informatie gevraagd. Het zou fijn zijn als je onderstaande informatie kunt aanleveren bij ons hier in dit topic. Wij spelen dit dan weer door aan het onderzoeksteam. Ik duim vervolgens met je mee en hoop van harte dat er snel een oplossing komt.
Welke foutmelding zie je als je inlogt in de Ziggo GO app:
Welke foutmelding zie je als je inlogt op ziggogo.tv (webbrowser):
Dank alvast.
Hi @Tumke20_1,
Naast de vragen die mijn collega Erik stelde, hebben we je situatie intern ook alvast geëscaleerd. Ondanks dat hier zoals gezegd al een veel te lange storing voor loopt, hebben we besloten gezien jouw looptijd dit individueel door te zetten. De verwachting is dat het begin volgende week is opgelost voor je.
Goede morgen,
foutcode bij inloggen
Groetjes P
Goedemiddag @Tumke20_1,
Gezien mijn collega had aangegeven dat de verwachting was dat het begin deze week verholpen zou zijn. Ben ik benieuwd hoe het er momenteel voor staat?
Lukt het inloggen inmiddels weer? Zo niet, laat het ons dan weten dan gaan we er nogmaals achteraan.
Goede avond,
Het werkt weer 🙂
Thanks
Geweldig om te lezen @Tumke20. Heel erg bedankt voor deze terugkoppeling 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.