Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Rvroklage
Level 1

Inloggen ziggo go app lukt nog steeds niet

Hallo, afgelopen week kon ik dus niet meer inloggen op ziggo go. Helaas lukt dat nu nog steeds niet terwijl hier wel aan gewerkt is. Daarom antwoordt op de volgende vragen van de BEHEERDER:

 

Zet in je Community profiel jouw adresgegevens + gebruikersnaam waarmee je inlogt:is bekend 
Datum + tijdstip laatste wachtwoord wijziging: dat is 8 januari 19:00
Exacte foutmelding die je ziet: INLOGGEN MISLUKT, controleer je gebruikersnaam en wachtwoord
Werkt inloggen in Mijn Ziggo wel met dezelfde gegevens: ja/nee. Alles werkt bij mijn ziggo echter niet op de app, webapp en andere toestellen

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
ronnie1980
Level 1

Ik heb inmiddels mijn gebruikersnaam aangepast en log weer in met een emailadres en nu werkt de Ziggo Go app weer en mijn Ziggo ook.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
eoordt
Level 2

Dank voor je tip!heb mn gebr.naam veranderd in mn mailadres. Daarna werkte de go-app weer. Wel een dingetje voor ziggo om op te lossen!

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
cpas
Level 3

Bij mij precies het zelfde al enkele dagen. En er komt maar geen oplossing 

Pasi
Level 19

Hallo,

welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan gaan, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor hun ), zodat ze uw Ziggo gegevens kunnen achterhalen.

 

Het is weekend, dus is er ( misschien ? ) een enkele Ziggo mod standby, maar alleen voor spoed- en paniek gevallen. Grote kans dat er morgen hier wel Ziggo mod langs komt, die voor u e.e.a. uitzoeken en aanpassen. Zodra uw vraag aan bod is, zal hij/zij dit hier melden.

 

jwvanberkel81
Level 1

Zelfde probleem, net een wachtwoord reset gedaan. Mijn ziggo werkt wel, ziggogo werkt niet. Het lijkt erop dat deze databases niet direct met elkaar gesynced zitten.

 

En 10 min later werkt het opeens wel.. Geen idee wat er aan de hand is.

ronald.sonja
Level 1

Precies hetzelfde hier! Wachtwoord werkt overal, behalve met Ziggo Go!

0 Kudos
ronnie1980
Level 1

Hier idem. Wachtwoord reset gedaan en het werkt overal behalve in de Ziggo Go app, zowel op PC als mobiel.

0 Kudos
eoordt
Level 2

Bij mij ook. Kan niet inloggen op ziggo go. App al opnieuw geinstalleerd. Wachtwoord veranderd —> geen resultaat. Kan wel gewoon inloggen bij mijnziggo. 

0 Kudos
ronnie1980
Level 1

Ik heb inmiddels mijn gebruikersnaam aangepast en log weer in met een emailadres en nu werkt de Ziggo Go app weer en mijn Ziggo ook.

0 Kudos
Ga naar reactie
eoordt
Level 2

Dank voor je tip!heb mn gebr.naam veranderd in mn mailadres. Daarna werkte de go-app weer. Wel een dingetje voor ziggo om op te lossen!

0 Kudos
Ga naar reactie
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Fijn dat het nu wel werkt! We werken altijd hard aan het optimaliseren van onze diensten, natuurlijk is dit er onderdeel van! Sorry voor het ongemak 🙂 

0 Kudos