1
Vraag
2
Reacties
Rvroklage

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Inloggen ziggo go app lukt nog steeds niet

Hallo, afgelopen week kon ik dus niet meer inloggen op ziggo go. Helaas lukt dat nu nog steeds niet terwijl hier wel aan gewerkt is. Daarom antwoordt op de volgende vragen van de BEHEERDER:

 

Zet in je Community profiel jouw adresgegevens + gebruikersnaam waarmee je inlogt:is bekend 
Datum + tijdstip laatste wachtwoord wijziging: dat is 8 januari 19:00
Exacte foutmelding die je ziet: INLOGGEN MISLUKT, controleer je gebruikersnaam en wachtwoord
Werkt inloggen in Mijn Ziggo wel met dezelfde gegevens: ja/nee. Alles werkt bij mijn ziggo echter niet op de app, webapp en andere toestellen

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
ronnie1980

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb inmiddels mijn gebruikersnaam aangepast en log weer in met een emailadres en nu werkt de Ziggo Go app weer en mijn Ziggo ook.

Bekijk in context

eoordt

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor je tip!heb mn gebr.naam veranderd in mn mailadres. Daarna werkte de go-app weer. Wel een dingetje voor ziggo om op te lossen!

Bekijk in context

9 Reacties 9
cpas

Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Bij mij precies het zelfde al enkele dagen. En er komt maar geen oplossing 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan gaan, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor hun ), zodat ze uw Ziggo gegevens kunnen achterhalen.

 

Het is weekend, dus is er ( misschien ? ) een enkele Ziggo mod standby, maar alleen voor spoed- en paniek gevallen. Grote kans dat er morgen hier wel Ziggo mod langs komt, die voor u e.e.a. uitzoeken en aanpassen. Zodra uw vraag aan bod is, zal hij/zij dit hier melden.

 

jwvanberkel81

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zelfde probleem, net een wachtwoord reset gedaan. Mijn ziggo werkt wel, ziggogo werkt niet. Het lijkt erop dat deze databases niet direct met elkaar gesynced zitten.

 

En 10 min later werkt het opeens wel.. Geen idee wat er aan de hand is.

ronald.sonja

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Precies hetzelfde hier! Wachtwoord werkt overal, behalve met Ziggo Go!

ronnie1980

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hier idem. Wachtwoord reset gedaan en het werkt overal behalve in de Ziggo Go app, zowel op PC als mobiel.

eoordt

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bij mij ook. Kan niet inloggen op ziggo go. App al opnieuw geinstalleerd. Wachtwoord veranderd —> geen resultaat. Kan wel gewoon inloggen bij mijnziggo. 

ronnie1980

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb inmiddels mijn gebruikersnaam aangepast en log weer in met een emailadres en nu werkt de Ziggo Go app weer en mijn Ziggo ook.

eoordt

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor je tip!heb mn gebr.naam veranderd in mn mailadres. Daarna werkte de go-app weer. Wel een dingetje voor ziggo om op te lossen!

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Fijn dat het nu wel werkt! We werken altijd hard aan het optimaliseren van onze diensten, natuurlijk is dit er onderdeel van! Sorry voor het ongemak 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic