1
Vraag
2
Reacties
Jundi

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen op Ziggo GO lukt niet, in Mijn Ziggo wel. Wat nu?

Ziggo go inlog werkt niet meer op zowel laptop als op mijn mobiel (Galaxy s24 ultra). Wachtwoord heb ik gewijzigd, 24 uur gewacht zoals een collega van u telefonisch verzocht, maar dit heeft niet geholpen. Op mijn ziggo en mijn Vodafone werkt mijn inlog wel.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 526Posts
  • 49Oplossingen
  • 227Likes

Bedankt voor de toelichting @Jundi! Omdat ik twee accounts zag, ging ik er vanuit dat dit een mogelijkheid was. Dus het heeft wel eerder gewerkt en nu niet meer. Met je huidige account kunnen wij alsnog geen Mijn Ziggo account vinden. Door een nieuw account aan te maken, moet je dit al opgelost hebben en zo weer toegang krijgen tot Ziggo GO.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76367Posts
  • 5203Oplossingen
  • 22510Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 526Posts
  • 49Oplossingen
  • 227Likes

Dag @Jundi en welkom op de Community! Als we geen toegang krijgen tot Ziggo GO, moeten we zeker verder kijken dan alleen het wachtwoord. De toegang moet zeker eens gaan lukken!

Het viel mij op dat er een opgezegd en actief account onder dezelfde naam bekend is. Je actieve account vermeld dat er geen Mijn Ziggo account is. Vermoedelijk ben je nog ingelogd met de oude gegevens. Het nieuwe klantnummer vind je in mails en brieven van ons en in de omschrijving van de afschriften. Als je dit nummer hebt, kan je een nieuw account aanmaken via deze link en de toegang is weer mogelijk tot Ziggo GO!

Jundi
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Ryan,

Bedankt voor je reactie. Hoe bedoel je precies? Ik heb vroeger inderdaad ook ziggo gehad, en hetzelfde email adres gebruikt bij aanmaak van het account, echter ben ik sinds december weer klant en heb sindsdien dus ook ziggo go kunnen gebruiken met datzelfde emailadress, echter is dat sinds 2 weken niet meer mogelijk en geeft de app op de telefoon en de website op de laptop aan dat mijn wachtwoord dus niet meer klopt. Daardoor lijkt het me onwaarschijnlijk dat het door mijn oude account komt?

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 526Posts
  • 49Oplossingen
  • 227Likes

Bedankt voor de toelichting @Jundi! Omdat ik twee accounts zag, ging ik er vanuit dat dit een mogelijkheid was. Dus het heeft wel eerder gewerkt en nu niet meer. Met je huidige account kunnen wij alsnog geen Mijn Ziggo account vinden. Door een nieuw account aan te maken, moet je dit al opgelost hebben en zo weer toegang krijgen tot Ziggo GO.

Jundi
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Ryan,

Ik heb het geprobeerd en het werkt, heel apart dat het 4.5 maand wel werkte en nu opeens niet meer, maar Hartelijk dank!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic