Woordenboek
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen onmogelijk Ziggo GO app Android na update mediabox

Na de update kan ik niet meer inloggen via de Ziggo GO app op mijn Android tablet. Deze werkte daarvoor uiteraard wel goed.

Ik krijg al enkele dagen de melding:

"Geen verbinding

Helaas Ziggo GO doet het even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken.

Controleer of je internet verbinding (WiFi of mobiel internet) ingeschakeld is. En of je op internet kan. Kan je gewoon op het internet? Dan is er een probleem bij ons.

Kijk op ziggo.nl/meldingen of er een storing gemeld is. Excuus voor het ongemak."

Ik kan wel op het internet en er is geen storing gemeld.

Als ik op de tablet via de webbrowser inlog en iets wil afspelen krijg ik de melding:
"Niet af te spelen
Het afspelen via deze browser wordt niet ondersteund"

Mijn browser is gewoon Firefox.
Op mijn desktop en laptop kan ik wel via de webbrowser dingen afspelen.
Ik wil echter mijn tablet daarvoor gebruiken, daarvoor heb ik deze.

 

Weet iemand hiervoor de oplossing?

2 Reacties 2
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 5950Posts
  • 398Oplossingen
  • 1065Likes

heb je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8214Posts
  • 671Oplossingen
  • 1761Likes

Goedemorgen @Woordenboek en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je op dit moment problemen ervaart met de Ziggo Go App! Heb je zoals expert @anoniemforum ook al oppert de Ziggo Go app al opnieuw geïnstalleerd? En kijk anders of het met deze stappen lukt. Laat je weten of hiermee verholpen is?