Ik heb nu denk ik wel 6 x een nieuw wachtwoord aangemaakt. Krijg elke keer de melding dat wachtoord gewijzigd is maar als ik dan weer wil inloggen melding dat het ww niet accoord is
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Misschien werkt het sneller om nog een aanmelding te doen met een ander emailadres: Ziggo Sport Free: kijk gratis!
Welk gebruikersnaam, tegenwoordig kan het alleen maar met gebruiksnaam complete E-Mail adres gebruiken.
@W.Schram schreef:Welk gebruikersnaam, tegenwoordig kan het alleen maar met gebruiksnaam complete E-Mail adres gebruiken.
Voor het maken van een Ziggo Sport Free account is inderdaad een emailadres nodig voor het aanmelden is een gelijktijdig gemaakte gebruikersnaam genoeg. In tegenstelling voor toegang tot Ziggo Go.
@Omekeessie Is er een kans dat u iets verkeerd intypt of als u het nieuwe wachtwoord plakt dat er per ongeluk een spatie is mee geplakt.
Goedemiddag @Omekeessie, welkom op de Ziggo Community! 🙂
Ik zie dat je al mooi op weg bent geholpen door @Bert en @Garihd. Is het inmiddels gelukt, of is er nog hulp nodig bij het instellen van het wachtwoord?
Dit is het antwoord van het bedrijf.
Op dit moment gedraagt Deep Freeze zich vreemd in de Deep Freeze-console.
En het is niet duidelijk welke poorten/poorten we eigenlijk nodig hebben?
- LAN-poort 7725 TCP/UDP voor inkomend en uitgaand
In feite zijn we er met tooling achter gekomen dat zogenaamde RPC highgates/ports ons= zijn
tijdens het instellen van de communicatie
Reageer alstublieft om ons te laten weten dat dit de zorgen van uw klant wegneemt, niet en indien nodig meer informatie.
Groeten,
TJ Sjaik
Technische ondersteuning
Faronics Technologies, Inc.
Tel: 800-943-6422
Fax: 800-943-6488
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.