1
Vraag
2
Reacties
yvonne581

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen mijn ziggo en ziggo go

Lees meer
 

Ik kom op geen enkele manier ingelogd op.mijn ziggo to go en mijn ziggo. Links naar wachtwoorden komen niet aan. Op mijn telefoon sta ik ingelogd maar mijn man wil via zijn telefoon tv kijken omdat de afstandsbediening bij de nieuwe next mini niet werkt. Hij komt dus niet ingelogd.  Niet via de telefoon en niet via de tv. Ziggo zegt dat er storingen zijn in het systeem. Onze profielen zijn verdwenen. Ook nieuwe account aanmaken lukt niet want mails komen niet aan. Track en trace over de nieuwe afstandsbediening ook niet. Dus geen idee waar deze nu is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Zijn deze stappen al geprobeerd om de afstandsbediening aan de gang te krijgen?

Afstandsbediening en mediabox Next mini koppelen | Klantenservice | Ziggo

 

Er is de afgelopen nacht wel gewerkt aan Mijn Ziggo, maar ik lees en zie geen vergelijkbare storingen in de diverse forums en op de storingen websites verschijnen.

 

Is onlangs je abonnement veranderd?

Of heb je een nieuw klantnummer gekregen?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Zijn deze stappen al geprobeerd om de afstandsbediening aan de gang te krijgen?

Afstandsbediening en mediabox Next mini koppelen | Klantenservice | Ziggo

 

Er is de afgelopen nacht wel gewerkt aan Mijn Ziggo, maar ik lees en zie geen vergelijkbare storingen in de diverse forums en op de storingen websites verschijnen.

 

Is onlangs je abonnement veranderd?

Of heb je een nieuw klantnummer gekregen?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@yvonne581 welkom op de Ziggo Community. En zeker, jammer dat er kuren zijn met je Ziggo Go en Mijn Ziggo. 

Allereerst, heb iets aan de handvaten van @Bert ? Daarnaast, pak via een browser eens deze link, liefst via een bekabelde verbinding op bijvoorbeeld een laptop. Wis vooraf even van je browser de cache en cookies. 

Stel, je hebt net je wachtwoord aangepast via je Mijn Ziggo. Wacht dan even 24 uur met het inloggen op je Ziggo Go. 

Tot hoever kom je hiermee? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic