Vraag
Reacties
Oplossing
sneld092
Level 1

Inloggen in 2 stappen in mijn ziggo

Als ik inlog op mijn vaste Pc W10 dan krijg ik keurig de sms code om in te voeren echter het vak waar de code ingevoerd moet worden blijft lichtgrijs en staat geen characters toe.

Pc is als vertrouwd opgegeven. 

Op mijn Laptop met W11 werkt het wel.

Beide via Edge als browser.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Klopt ja! Het maakt niet uit welk Nederlands telefoonnummer je opgeeft, als je zelf maar bij de sms-code kunt die je nodig hebt om in te loggen. 

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@sneld092 goed dat je het even vraagt. En inderdaad, irritant als het even niet lukt om in te loggen.

We sturen een code van 6 letters en cijfers naar het opgegeven e-mailadres, dus hoe je dan een SMS krijgt is me even niet duidelijk? Deze code is maximaal 15 minuten geldig en vul je in. 

Let wel, de code werkt alleen op het apparaat waarmee je de code hebt opgevraagd. Als je op de laptop of computer de code opvraagt, ga dan ook daar, op datzelfde apparaat, verder met het invullen van de code en het inloggen op Mijn Ziggo. Wissel dus niet van je smartphone naar je laptop of andersom.

Gaat het dan wel goed? 

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@sneld092 en we zijn alweer enkele weken verder.

Ik ben benieuwd naar de stand van zaken! 🙂 Hebben de tips geholpen? 

0 Kudos
sneld092
Level 1
Topicstarter

Als je inlogt op je Pc of Laptop  in mijn Ziggo komt de sms natuurlijk op je smartphone.  Hoe wekt 2 weg verificatie anders op je Pc of Laptop??

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Klopt ja! Het maakt niet uit welk Nederlands telefoonnummer je opgeeft, als je zelf maar bij de sms-code kunt die je nodig hebt om in te loggen. 

0 Kudos
AlexHelpt
Level 16

Volgens mij wordt de vraag van TS niet goed begrepen; de ontvangen verificatiecode blijkt niet ingevuld te kunnen worden op de verificatiepagina van de pc, met Edge als browser 🙂

Wat voor PC is het? Is Edge eventueel up te daten?

0 Kudos