EstherB73

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen bij Ziggo GO lukt niet: Controleer je gebruikersnaam en wachtwoord.

Wij gebruiken ZiggoGo al zolang als het bestaat, vooral mijn man gebruikt deze vaak. In januari wilde ik de ZiggoGo app installeren, maar ik kon niet inloggen met de bestaande gegevens. Ik liet dat zo. Nu is mijn man echter automatisch en ongewild uitgelogd en vroeg mij naar de inlog gegevens. Deze aan hem gegeven, hij kon niet inloggen. Ik probeerde toen in te loggen bij MijnZiggo en dat werkte gewoon. Daarop verschillende keren geprobeerd, maar het lukte niet. Daarop een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord gemaakt; inloggen op MijnZiggo lukt, maar ZiggoGo werkt niet. Ook via de browser kan ik niet inloggen. 
via de chat kon men mij niet helpen en werd doorverwezen naar de community. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Goed dat je je meldt! Het is van belang om de foutmelding die je krijgt te delen, er zijn namelijk twee soorten:
 

  • "Geen verbinding. Ziggo GO doet het even niet of niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken"

Indien je deze melding krijgt, probeer het dan eerst op een ander apparaat en indien mogelijk een andere verbinding. Werkt het nog steeds niet, dan gaat er mogelijk bij ons in een achterliggend systeem iets mis en moeten we dat doorzetten.

 

  • "Inloggen mislukt. Controleer je gebruikersnaam en wachtwoord en probeer het opnieuw"

Wijzig eerst het wachtwoord via deze link en probeer het opnieuw. Weet je zeker dat je de juiste gegeven gebruikt en kom je met dezelfde gegevens wel in Mijn Ziggo? Dan kunnen we je account verwijderen, waarna je een nieuwe kunt aanmaken. 

 

Houd nog rekening met het volgende: Je Community-account heeft een koppeling met Mijn Ziggo. Zodra je Mijn Ziggo-account wordt verwijderd, kun je tijdelijk niet meer bij dit Community-account. Je kunt je opnieuw registreren (met een andere username en mailadres) en indien gewenst, kunnen we je daarna weer aan je oude account koppelen.

 

**Dit topic is gesloten. Ervaar je nog één van bovenstaande problemen? Maak dan een [nieuw topic] aan en we helpen je verder!"

Bekijk in context

107 Reacties 107
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @EstherB73 , welkom op onze Community. Fijn om te lezen dat je ons hebt gevonden en wij je via deze Community hiermee mogen helpen. Onze Community leden zitten voor je klaar om je hiermee te assisteren.
 

Heel apart dat je wel kunt inloggen in je Mijn Ziggo account, maar niet in je Ziggo GO account. Deze inloggegevens zijn namelijk gelijk.


Begrijp ik uit je verhaal goed dat jij wel op je apparaat kunt inloggen, maar je man op zijn apparaat niet? Op wat voor apparaat probeert je man in te loggen? Zou je het merk, type en besturingssysteem (bijvoorbeeld Android 13) hier willen delen?
 

Alvast bedankt! 

EstherB73
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Meindert,

nee, ik kon al vanaf januari niet inloggen met de bestaande inloggegevens. Mijn man kon tot maandag gewoon gebruik maken van de app, tot hij opeens uitgelogd was. 
we maken gebruik van een iPad Pro met de nieuwste versie van IOS. De ene pro is de tweede generatie  en de ander de 4e generatie beide draaien op iOS 16.3.1

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Bedankt voor de aanvulling, @EstherB73 . Na het wijzigen van het Mijn Ziggo wachtwoord wordt je Ziggo GO account ook opnieuw gesynchroniseerd. Dat is vaak wel de oplossing.

uitloggen Ziggo go app, Ziggo go app deinstalleren, toestel opnieuw opstarten, wachtwoord mijn ziggo aanpassen, app opnieuw installeren en toestel opnieuw opstarten en als inloggen via ziggogo.tv werkt dan pas via de app in te loggen. iOS 16.3 is ruim voldoende voor een goede werking van onze Ziggo GO app, dus daar mag het aan liggen.

Ik wil even iets drastisch proberen om de koppeling tussen je Mijn Ziggo account en je Ziggo GO account opnieuw vast te stellen. Zou je voor mij de onderstaande handelingen willen uitvoeren: 

-Deinstalleer onze Ziggo GO
-Start het toestel opnieuw op
-Verander eenmalig het Mijn Ziggo wachtwoord
-Download onze Ziggo GO app opnieuw
-Start het toestel opnieuw op
-Open een browser en lig in via: www.ZiggoGO.tv 
-Kun je nu wel inloggen op www.ZiggoGO.tv ? Dan kun je daarna de Ziggo GO app openen en daar ook weer inloggen. 

Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen! 

 

EstherB73
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Helaas, ik heb alle stappen gevolgd, in dezelfde volgorde, maar kan al niet inloggen bij www.ziggogo.tv

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Dat heb je snel gedaan, @EstherB73 . Wat ontzettend zuur dat dit niet de oplossing is ... Kun je mij de exacte foutmelding sturen die je krijgt te zien? Dan ga ik dit intern uitzetten voor je.

EstherB73
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen mislukt

controleer je gebruikersnaam en wachtwoord en probeer het opnieuw

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Bedankt voor het aanleveren van deze gegevens, @EstherB73 

Ik heb je melding intern doorgestuurd. Zodra ik hierover meer informatie heb, hoor je het gelijk van mij.

EstherB73
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo @Meindert, inmiddels zijn we een week verder, kunnen we nog steeds niet inloggen en is het stil. Is er inmiddels al nieuws?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @EstherB73,

 

Er is helaas nog geen concrete update, ik heb navraag gedaan naar de laatste stand van zaken en hoop voor het weekend meer informatie te hebben. Ik houd je op de hoogte!

EstherB73
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Helaas….

we wachten af

Torsten

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hetzelfde probleem. De oorzaak was dat ik de e-mail voor het inloggen heb veranderd. Daarna kan ik wel inloggen op Mijn Ziggo, maar niet meer op ziggogo.tv. Ik heb ook geprobeerd het wachtwoord te veranderen, maar dat helpt niet. Tot slot heb ik geprobeerd mijn inlog e-mail terug te zetten naar de vorige, maar dan krijg ik een foutmelding dat deze email in gebruik is.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Het is beschamend, maar ik heb helaas nog steeds geen oplossing, @EstherB73 - Ik houd je opnieuw op de hoogte.

 

@Torsten - Hoewel jullie uiteraard dezelfde oorzaak kunnen hebben, loopt er voor @EstherB73 een individueel onderzoek. Het wijzigen van je gebruikersnaam in een e-mailadres, mag hierin eigenlijk geen gevolgen hebben. Ik begrijp dat je ook tegen een foutmelding aanloopt als je wil inloggen? Welke is dat exact? 

Torsten

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sign in failed

Please check your username and password and try again.

Ankover

Level 9
  • 268Posts
  • 4Oplossingen
  • 143Likes

Zomaar een idee. Typen jullie bij het inloggen het emailadres handmatig in? Of maken jullie gebruik van het "geheugen" waarbij het toetsenbord een voorstel doet? 

Sommige programma's hebben de neiging om onzichtbaar een spatie achter het mailadres te zetten in de opgeslagen gegevens. En dan herkent het programma de inloggegevens niet. Zelf intypen is dan de oplossing. 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Torsten 

 

Ik ga graag samen met jou op onderzoek uit. Zou je voor mij in je profiel je gebruikersnaam willen delen waarmee je wel kan inloggen in Mijn Ziggo maar niet in Ziggo GO?

Torsten

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Jamyla, mijn gebruikersnaam is t**********@gmx.de

 

**Moderator: Privégegevens verwijderd**

Torsten

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor het meedenken. In mijn geval handmatig. Dus zeker geen spatie an het eind.

mb2000

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zelfde probleem bij ons. Vanaf ongeveer januari/februari konden apparaten in huis niet meer ziggogotv kijken wanneer ze uitgelogd raakten. Terug inloggen gaf dan de foutmelding dat gebruiker en wachtwoord niet kloppen. ( terwijl andere apparaten die nog wel ingelogd waren nog doorwerkten). In Maart was de laatste android phone aan de beurt. Toen ben ik maar ondersteuning gaan zoeken en heb van alles geprobeerd. Uiteindelijk bij een helpdeskmedewerker ook maar weer nog een keer alle stappen uit de draaiboeken doorgelopen zonder resultaat. Hij navraag doen. Kwam later terug met het verhaal dat er een proef was geweest om een database met gebruikers over te zetten naar een nieuw systeem. De proef ging goed maar bij het opschalen ging het toch mis. Het zou een paar dagen duren voordat het opgelost kon zijn. Het is nog niet opgelost. Een random groep gebruikers in heel NL zou getroffen zijn. Nu wacht ik maar af of in jouw forumpost hier een keer een oplossing wordt geplaatst. Ik ben klant van het eerste uur, dwz de voorlopers van ziggo. Misschien zijn mijn klantgegevens als zo vaak gemigreerd dat ze over hun digitale houdbaarheidsdatum heen zijn 😁.

Uitgelicht topic