Goed dat je je meldt! Het is van belang om de foutmelding die je krijgt te delen, er zijn namelijk twee soorten:
- "Geen verbinding. Ziggo GO doet het even niet of niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken"
Indien je deze melding krijgt, probeer het dan eerst op een ander apparaat en indien mogelijk een andere verbinding. Werkt het nog steeds niet, dan gaat er mogelijk bij ons in een achterliggend systeem iets mis en moeten we dat doorzetten.
- "Inloggen mislukt. Controleer je gebruikersnaam en wachtwoord en probeer het opnieuw"
Wijzig eerst het wachtwoord via deze link en probeer het opnieuw. Weet je zeker dat je de juiste gegeven gebruikt en kom je met dezelfde gegevens wel in Mijn Ziggo? Dan kunnen we je account verwijderen, waarna je een nieuwe kunt aanmaken.
Houd nog rekening met het volgende: Je Community-account heeft een koppeling met Mijn Ziggo. Zodra je Mijn Ziggo-account wordt verwijderd, kun je tijdelijk niet meer bij dit Community-account. Je kunt je opnieuw registreren (met een andere username en mailadres) en indien gewenst, kunnen we je daarna weer aan je oude account koppelen.
**Dit topic is gesloten. Ervaar je nog één van bovenstaande problemen? Maak dan een [nieuw topic] aan en we helpen je verder!"